پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مهر 1399 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 84784

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ ممنوعیت اعزام زائران اربعین کهگیلویه و بویراحمدی به عراق

برگزاری آیین های عزاداری دهه نخست ماه محرم امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت کامل مسائل  بهداشتی تجربه و الگویی مناسب برای مراسم های اربعین حسینی است. 

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  صدای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام زائر، موکب دار و هیأت مذهبی از کشور و این استان به عراق به مناسبت اربعین حسینی امسال ممنوع است.

 حسین کلانتری راظهار داشت: این تصمیم از سوی ستاد ملی اربعین گرفته و به تمامی استان ها نیز اعلام شده است.

وی افزود: بر همین اساس امسال هیچگونه نام نویسی از زائران، موکب داران و هیأت های مذهبی کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام نمی  شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عراق تمامی مرزهای خود را بسته و از ورود زائران، موکب داران و هیأت های  مذهبی کشور و این ستان به آن جلوگیری می شود.

کلانتری عنوان کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی اربعین حسینی هرگونه راهپیمایی به مناسبت اربعین امسال نیز در کشور ممنوع خواهد بود.

وی ابراز داشت: آیین های عزاداری اربعین حسینی امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد همچون دهه نخست ماه محرم با رعایت کامل نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شوند.

کلانتری گفت: برگزاری آیین های عزاداری دهه نخست ماه محرم امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت کامل مسائل  بهداشتی تجربه و الگویی مناسب برای مراسم های اربعین حسینی است.

وی اظهار داشت: نذورات اربعین حسینی امسال در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رعایت نکات بهداشتی و در قالب بسته های معیشتی بین  نیازمندان این استان توزیع شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت