پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مهر 1399 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 84841

برخورد قاطع دستگاه قضائی با عاملین آتش سوزی کوه سفید در شهرستان لنده

دادستان شهرستان لنده از برخورد قاطع دستگاه قضایی با عامل و یا عاملین آتش سوزی کوه سفید در بخش موگرمون این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، اکبر پرندوار با اشاره به آتش سوزی چندین روزه در جنگل های کوه سفیداز توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده گفت: در سال های گذشته به دلیل حجم زیاد بارندگی در مناطق مختلف استان شاهد رویش و گستردگی پوشش گیاهی و مرتعی در مناطق جنگلی شهرستان لنده بودیم که در این ایام از سال شاهد برخی آتش سوزی ها در مناطق هستیم که از این آتش سوزی ها برخی تعمدی است و برخی نیز طبیعی است.

وی افرود: که متاسفانه به واسطه این آتش سوزی ها دچار خسران و زیان های زیادی به اکو سیستم طبیعت هستیم که جبران ناپذیر است و دستگاه قضا در بدو امر از طریق ضابط خاص مرجع قضایی یعنی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری برخورد قاطعی بدون نوبت را داشته ایم.

دادستان شهرستان لنده تصریح کرد: در سال های گذشته با تشکیل چندین پرونده تخلف این مهم بدون فوت وقت در دست بررسی و احکام صادره نیز از طریق دادگاه نیز ابلاغ شده است.

 

پرندوار گفت: کسانی که دست به این اقدامات می زنندمطمن باشند که برخورد قاطع و جدی با آنان خواهد شدتا درس عبرتی باشد برای دیگران تا از تکرار چنین اقداماتی پیشگیری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت