پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1399 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 86958

«سینره» برند ماندگار در ایران، گمنام در یاسوج/هدفگذاری افزایش تولید به پنج میلیون عدد/ تولید ۲۵۰ ‌محصول در یاسوج/ ‌برای تولید باید عاشق بود/ تصاویر

ظرفیت‌هایی مانند کارخانه تولیدی محصولات سینره در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که مسوولان استفاده کاملی از آن‌ها جهت معرفی هر چه بیشتر و بهتر استان و شهر یاسوج نکرده‌‌اند.

هدفگذاری افزایش تولید به پنج میلیون عدد/ تولید ۲۵۰ ‌محصول در یاسوج/ ‌برای تولید باید عاشق بود
به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد بهشت ظرفیت های خاموش و استانی پر از استعداد محسوب می شود.
اما طی سال ها نبود ظرفیت صنایع تبدیلی یک آسیب بزرگ برای این استان را رقم زده است.


در جایی که حمایت از سرمایه گذاری می توانند چشمه اشتغال استان را به شکل مناسبی روشن کند و راهی برای توسعه استان باشد.
سرزمین چهار فصلی که می تواند با بهره گیری از گیاهان دارویی بی نیاز از هر ظرفیت دیگری شود.
در قلب این استان که صنعت چندان قدرتمندی از دیرباز نداشته، شاهد ظهور برند هایی هستیم که نامش را تا هزاران کیلومتر آنطرف از مرزها معرفی می کنند.

سینره نامی آشنا و باکیفیت در خانه هر ایرانی
ظرفیت‌هایی مانند کارخانه تولیدی محصولات سینره در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که مسوولان استفاده کاملی از آن‌ها جهت معرفی هر چه بیشتر و بهتر استان و شهر یاسوج نکرده‌‌اند.
به همین منظور ساعتی را برای گفت‌وگو با مدیر کارخانه طبیعت زنده دکتر سید روح‌الله تقی‌زاده به این واحد تولیدی رفتیم تا از نزدیک با عملکرد و اقدامات سینره به خصوص در ایام سخت کرونایی بیشتر آشنا شویم


مدیر کارخانه طبیعت زنده گفت: این کارخانه ۲۰ سال پیش با استفاده از پنج نیرو و پنج محصول استارت فعالیت خورد را زده و با چاشنی عشق به تولید همراه با دانش، امروزش را رقم زده است.
تقی زاده خبر از توسعه امروزی این شرکت دانش بنیان داد و تصریح کرد: از سال ۹۸ افزایش ظرفیت و جهش تولید در دستور کاری قرار گرفت و علیرغم تحریم ها و اواخر سال ۹۸ و شرایط کرونا، جهش دو برابری در ظرفیت شکل گرفت و افزایش تولید محصولات از ۷۰۰ هزار عدد در نیمه اول سال ۹۸، به دو میلیون عدد در ماه جاری رسید.

نهایت کیفیت در کارخانه طبیعت زنده

تقی‌زاده گفت: اگر سینره در ایران و منطقه و حتی جهان اسمی پیدا کرده، به خاطر اهمیتی است که به موضوع کیفیت داده می‌شود. این کیفیت هم از دو راه حاصل شده که یکی آموزش همیشگی نیروی کار و دیگری استفاده دائمی از مواد اولیه با کیفیت بوده و هیچگاه سعی نکرده‌ایم با استفاده از مواد بی‌کیفیت مشتریان خود را فریب دهیم.
وی ابراز داشت: اکنون نیروی حاضر در این واحد تولیدی در سطح بالایی از توان و دانش تولید قرار دارند و تکنولوژی تولید دائم در حال به روز شدن است و در این واحد تولیدی هرگز به روش سنتی و منسوخ شده تولید نمی‌کنیم

.
تقی زاده خاطرنشان کرد: به شکل مداوم با صنعت روز دنیا در حوزه تولید مواد بهداشتی و آرایشی خود را مطابقت می‌دهیم.

کاری کارستان از کارخانه طبیعت زنده در ایران

وی به محصول استراتژیک که بعد از شیوع کرونا در کشور توسط این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت اشاره کرد و گفت: با یک کار جهادی و ظرف ۳ تا ۴ روز یک کار بزرگ که به ماه‌ها زمان نیاز داشت را آغاز کردیم و ظرفیتی غیر قابل تصور در این واحد تولیدی در زمینه ژل مورد نیاز ضد عفونی کرونا محقق شد که در کل کشور بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه در کل کشور کارهایی از این دست صورت گرفته اما کار شرکت سینره بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است، افزود: از روزی که خط تولید درماکلین راه افتاده تا به امروز ۲ میلیون عدد ژل ۵۰۰ میلی تولید کرده‌ایم که کاری بی‌نظیر در کشور به شمار می‌رود.

تقی‌زاده این کار را از آن جهت بی‌نظیر دانست که در همه جا حداکثر بسته بندی به صورت ۵۰ میلی بوده اما برای این که خانواده‌ها در مصرف ژل با مشکل مواجه نشوند و فرهنگ سازی شود که تا مدت زیادی ژل در دسترس خانواده‌ها باشد، ژل ۵۰۰ میلی تهیه و در اختیار مردم گذاشتیم.
وی با تاکید بر اینکه این راه‌‌ اندازی خط تولید ژل هیچ نفعی برای سینره نداشته، گفت: این مهم اقدامی بزرگ و جهادی در راه خدمت به مردم ایران بوده و با راه اندازی خط تولید ژل کار پرسنل ما شبانه‌روزی و فرسایشی شد و نیرو و توان ما به جای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در این راه مصرف شد اما خوشحالیم که برای سلامتی مردم و مقابله با کرونا اقدامی انجام داده‌ایم که در نوع خود بی‌نظیر است.


وی در پاسخ به این سوال که چرا تبلیغی خارج از مجموعه برای سینره نمی‌شود و مردم کشور هنوز نمی‌دانند که چنین برندی در شهر یاسوج است، خاطرنشان کرد: خود ما هم به این موضوع واقف هستیم چرا که وقتی مسافر و گردشگری وارد مرکز استان می‌شود باید بداند که محصول سینره که در همه خانه‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این شهر ساخته می‌شود و این خود تبلیغی برای معرفی شهر یاسوج می شود.


تقی‌زاده در پاسخ به این سوال که شما چرا همایشی و جشنواره‌ای جهت معرفی بهتر و بیشتر سینره و شهر یاسوج برگزار نمی‌کنید، این مهم را وظیفه مسوولان استانی دانست که باید برای معرفی شهر خود از هر ظرفیتی استفاده کنند، اما تاکنون
چنین اقدامی انجام نشده است.در سال‌های اخیر ظرفیت‌های خوبی برای معرفی هر چه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج وجود داشته اما هرگز از آن برای معرفی استان و یاسوج استفاده نشده است و روزگاری تیم فوتبال شهرداری یاسوج معرف این شهر بود و در یک دهه اخیر محصول تولیدی سینره یکی دیگر از قابلیت‌های بالا برای معرفی این دیار بوده است که نتوانسته‌ایم از چنین نام بزرگ و برند قابل توجهی، استفاده لازم را ببریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت