پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1399 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 88162

ماموریت سخت الیاس تاج‌الدینی/آیا آرزوی دیرینه کارکنان جهاد کشاورزی استان محقق می شود

در این نشست که با حضور روسا و معاونین توسعه سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد، زمین مورد نظر برای احداث این واحدهای مسکونی در استان‌ها شناسایی و جزئیات آن مورد بحث قرار گرفت.

صدای جنوب:

الیاس تاج‌الدینی با شرکت در وبیناری به ریاست معاون توسعه وزارت جهاد، ابهامات و جزئیات طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را بررسی کرد.

در این نشست که با حضور روسا و معاونین توسعه سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد، زمین مورد نظر برای احداث این واحدهای مسکونی در استان‌ها شناسایی و جزئیات آن مورد بحث قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اهمیت این طرح افزود: حقیقتا همکاران جهادی با وجود نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف اما از کمترین مزایا برخوردار هستند که این اقدام وزارت جهاد
یک خدمت ماندگار خواهد شد.

تاج‌‌الدینی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای برخورداری حداکثری همکاران از این طرح اسنفاده شود، از معاون وزیر خواست تا همکاران شرکتی و غیررسمی هم بتوانند مشمول این طرح شوند.

در ادامه، آقای شجری، معاون توسعه وزارت جهاد در پاسخ به این درخواست گفت که اقدامات لازم برای ثبت‌نام همکاران شرکتی فراهم شده و استان‌ها لیست این افراد را به وزارت ارسال کنند.

در پایان این وبینار، نمایندگان همه ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در نشستی به ریاست عطا باقرزاده اعضای دو کارگروه شناسایی املاک و مشمولین این طرح را مشخص کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی در این نشست گفت: در حال حاضر همکارانی که زمین یا مسکن دولتی دریافت کردند نمی‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی از همکارانش در ادارات تابعه جهاد خواست تا لیست همه همکاران خود را به تفکیک رسمی، قراردادی، پیمانی، شرکتی و بازنشسته به این معاونت تحویل دهند.

باقرزاده افزود: برای نهایی شدن این طرح زحمات زیادی کشیده شد و این اقدام می‌تواند حمایت بسیار خوبی از کارمندان جهاد کشاورزی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی همکاران در فرصت چند روزه اعلامی نتوانستند ثبت‌نام کنند، توضیح داد: هماهنگی‌های لازم شده که هیچ‌کدام از همکاران واجدالشرایط از ثبت‌نام محروم نشوند.

باقرزاده همچنین در مورد امکان ثبت‌نام همکاران شرکتی گفت که در حال رایزنی هستیم که نحوه ثبت‌نام این همکاران به ما اعلام شود اما چیزی که تا الان به ما گفته شده این است که لیست کارکنان شرکتی را به تهران ارسال کنیم.

برپایه گزارش صدای جنوب ،اگرچه این طرح کشوری است اما تلاش و پیگیری مدیران ارشد سازمان از جمله آقایان تاج الدینی و باقرزاده در تحقق ارزوی دیرینه کارکنان شاغل و بازنشسته سازمان که همان خانه دار شدن است تاثیرچشمگیری خواهدداشت و انها با این اقدام نام خود را در تاریخ سازمان جهادکشاورزی استان ماندگار خواهند نمود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت