پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1399 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 88553

پیام تبریک فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران به مناسبت هفته بسیج

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.

صدای جنوب؛

به گزارش صدای جنوب در پیام سروان فردوس ناصرزاده آمده است؛ بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.
در ادامه این پیام آمده است: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. بسیج، یعنی همین پایگاه‏های مقاومت و همین نیروهای جوان و پرشور انقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت” بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و…، را ترمیم  و ارتقا داده است.
در انتهای پیام ناصرزاده آمده است: اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای از ایزد متعال خواستارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت