پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1399 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 88770

انتصاب یک بانو به سرپرستی جهادکشاورزی گچساران +واکنش تاجگردون

طی حکمی از سوی الیاس تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد،لیلا عطا زاده به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران منصوب شد.

صدای جنوب:

طی حکمی از سوی الیاس تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد،لیلا عطا زاده به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران منصوب شد.

عطا زاده جایگزین پورالحسینی شد.

مراسم تودیع و معارفه با حضور باقرزاده معاون سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداری گچساران در محل این فرمانداری برگزار شد.
*
غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران در متن کوتاهی که در صفحه اینستاگرام خود قرار داد، به این انتصاب واکنش نشان داد و تصریح کرده است: امروز مدیری سخت کوش، پاکدست، مردمی و دلسوز شهرم یعنی مهندس سیدوهاب پورالحسینی بعد از دوره ای خدمت صادقانه به عنوان مدیر جهاد کشاورزی گچساران کنار رفت و اگر چه آنانی که نتیجه ندیدن این پاکدستی و سخت کوشی را ندیدند عاقبت بخیر نخواهند شد ولی بدانند این جانباز عزیز فقط به عشق خدمت به مردم محروم و مستضعف تلاش میکرد و لاغیر.
جایگزین او نیز بانویی متخصص و پرتلاش سرکار خانم عطازاده که از تجربه بالایی برخوردار است شد که یقین دارم ثابت خواهد کرد بانوان عزیز این خطه از سرزمین ما همچون مردان سخت کوش تلاش خواهد کرد و موفق خواهد شد.
لیلا عطازاده روز یک شنبه در حکمی از سوی الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران، جانشین سیدوهاب پورالحسینی شد.

سرکار خانم عطا زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی با گرایش بیوتکنولوژی و دارای ۱۵ سال سابقه کار در جهاد کشاورزی شهرستان گچساران می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت