پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آذر 1399 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 88805

توزیع ۷۱۵ سری جهیزیه در یاسوج+تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با بیان اینکه قرار بود این آیین ۱۴۰۰ نفره باشد، گفت: جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل جمعیت توسط سپاه فتح استان انجام شد

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  صدای  جنوب صبح امروزبا حضور فرمانده سپاه فتح، معاون کمیته امداد کشور و سردار حزنی سردار حزنی دبیر قرارگاه خدمات رسانی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران  ۷۱۵ سری جهیزیه توسط سپاه فتح به زوج های جوان اهدا شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با بیان اینکه قرار بود این آیین ۱۴۰۰ نفره باشد، گفت: جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل جمعیت توسط سپاه فتح استان انجام شد.

کلانتری گفت: نظام اسلامی مردم را ولی نعمت خود می داند، در استان کهگیلویه و بویراحمد تفاهم نامه ای با دکتر بختیاری برای فعالیتی بزرگ در استان انجام شده است، در مناطق روستایی عقد قرار داد ۳۵۰۰ منازل محروم با نوبخت امضاء شد که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: استان در زمینه های مختلف آب و خاک ، گیاهان دارویی نفت و گاز و پتروشیمی ظرفیت های زیادی دارد که می توان از این ظرفیت ها جهت رشد و توسعه استان استفاده کر، دشمن سعی بر فشار حداکثری داشت اما با ایستادگی و پاسداری ملت که نشان گرفته از تفکر بسیجی است و این اندیشه اندیشه مقاومت تاب آوری و پیروزی است.
عسکریان معاون کمیته امداد کشور نیز در این آیین گفت: بسبج پا به پای نهاد انقلابی در حال خدمت رسانی هستند.
وی بیان کرد: بسیار خرسندم که سپاه پاسداران و مجموعه استانداری و کمیته امداد در یک مسیر، هدف مشخصی را دنبال می کنند.
وی افزود: پروژه های سپاه متفاوت است که در شرایط حاضر در حال تلاش هستند، دوسال پیاپی در حال تلاش و تکاپو هستیم برای جهیزیه نوعروسان که شرایط سختی دارند، از طرفی  ۲۳۰ مسکن با طرح مشارکتی در سطح کشور داریم، در طرح ایران مهربان تلاش داریم هیچ یتیمی نباشد که در سال ۱۴۰۰ فاقد مسکن باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت