به گزارش خبرنگار صدای جنوب مدیر کل دفتر ارزیابی نظارت و بازرسی استانداری گفت: میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و ارائه خدمات الکترونیکی و پاسخگوئی غیر حضوری به مردم در ادارات در یکسال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
آقای مومن نسب افزود: به عنوان مثال؛ میزان تماسهای مردمی با سامانه سامد یا مرکز ارتباط غیرحضوری مردم با مسئولان در یکسال اخیر ۵۰ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: همه درخواست های مردم در این سامانه پیگیری می شود و تاکنون به ۲۵ درصد از درخواستهای مردم رسیدگی شد.
حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم که امسال برای هشتمین بار در سامانه سامد به خواستهها و مطالبات مردم پاسخ داد گفت: ۹۰ درصد از درخواست های مردم در این سامانه قانونی و قابل پیگیری است که رسیدگی به آنها از فردا در دستور کار قرار می گیرد.