پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1399 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 90905

راه‌اندازی کاروان‌های مقاومت در شب شهادت شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: راه‌اندازی کاروان‌های مقاومت از جمله این برنامه‌ها است.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به ویژه برنامه‌های اداره کل اوقاف در آستانه سالگرد شهید سلیمانی و روز نهم دی اشاره کرد و گفت: تبلیغات محیطی بقاع متبرکه اعم از نصب بنر، سیاه پوشی و نصب جملات بصیرتی و برگزاری محفل قرآنی در جوار بقاع متبرکه از جمله برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع۱۰۰۰ بسته‌های معیشتی طی این ایام گفت: مراسم سخنرانی و روضه خوانی در جوار بقاع متبرکه شاخص و بصورت ویژه در امامزاده مختار و امامزاده عبدالله شهر یاسوج  با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی  از تشکیل ۱۲کانال مجازی بنام بقاع شاخص با عضویت بیش از ۱۰۰۰ نفر خبر داد و افزود: نشر مباحث اعتقادی و بصیرتی،  تهیه سخنرانی و مداحی کوتاه در جوار ضریح مطهر بقاع شاخص و نشر در فضاهای مجازی و راه‌اندازی کاروان‌های مقاومت در شب شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار بقاع متبرکه و اعزام گروه جهادی به امامزاده غالب شهرستان مارگون و ارایه خدمات فرهنگی، پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی از اقدامات در این ایام است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت