پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1399 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 93717

کسب مقام دوم کشوری تیم دانشگاه علوم پزشکی استان به سرپرستی نخبه علمی لنده ای+تصاویر

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کسب مقام دوم کشوری تیم دانشگاه علوم پزشکی استان در مسابقه فن بازار و حل مسئله خبر داد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر حسین ماری اریاد گفت: در پی برگزاری ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی تهران و مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در بستر مجازی تیم های مختلف از دانشگاه های سراسر کشور به مدت ۵ هفته با یکدیگر به رقابت پرداخته و ارزیابی شدند.

وی ادامه داد: تیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج متشکل از مهرداد بهزادی، محمدوصال بیدشکی، نوید شرافتی، شایسته فضیلت، نگین نخلیان و متین نجفیان تحت سرپرستی دکتر فرزاد کریم پور با شرکت در این دوره از مسابقات به رقابت کشوری با سایر تیم ها پرداختند.

وی اذعان داشت: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در تاریخ ۶ و ۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شده و تیم های برتر معرفی شدند.

دکتر اریاد یادآور شد: در طی برگزاری مراسم اختتامیه، پس از انجام آیین های مراسم طبق برنامه ریزی انجام شده، در پایان تیم های برتر در این دوره از مسابقه فن بازار و حل مسئله معرفی شدند و از بین ۱۱۴ نفر شرکت کننده در قالب ۱۹ تیم از ۱۸ دانشگاه از سراسر کشور تیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پس از تلاش و کوشش فراوان، با انجام حل مسئله نهایی و ارائه ایده ارزیابی شده نهایی توانست مقام دوم کشوری این دوره از مسابقه فن بازار و حل مسئله را کسب کند.

به گزارش وب دا؛ بر اساس رتبه بندی نهایی، رتبه دانشگاه های شرکت کننده به شرح زیر می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت