پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1399 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 94016

رئیس سازمان بسیج در جمع مردم زلزله زده دنا

رئیس سازمان بسیج کشوردر جمع مردم زلزله زده دنا گفت: آوار برداری و ساخت و ساز شهر و کمک رسانی به کشاورزان و باغداران دنا انجام می شود.

به گزارش  صدای جنوب رئیس سازمان بسیج کشور که به منظور همدلی با زلزله زدگان دنا صبح امروز به شهر سی سخت سفر کرد گفت: مردم شهر سی سخت مطمئن باشند که همه مشکلات و مسائل به وجود آمده به سرعت رفع خواهد شد.
سردار سلیمانی افزود: با وقوع زلزله در شهر سی سخت از همان دقایق اولیه همکاران سپاهی ما در سپاه شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم قرار گرفتند.
وی ادامه داد: همکاران سپاه و بسیج اقدامات فوری از جمله تغذیه، سلامت و بهداشت و شرایط روحی و روانی و امنیت را برنامه ریزی و به مرحله اجرا گذاشتند .
رئیس سازمان بسیج کشور گفت: وارد منطقه شدیم تا اقدامات میان مدت برای کمک به احداث منازل مسکونی، باسازی و کمک به آوار برداری در دستور کار قرار گیرد.
سلیمانی عنوان کرد: همچنین به کشاورزانی که مزارع و باغ های آنها دچار تخریب شده است کمک رسانی‌ می شود.
رئیس سازمان بسیج کشور به حوادث و بلایای طبیعی در مناطق بم، رودبار، سرپل ذهاب، پلدختر اشاره کرد و گفت: بعد از رخ دادن حوادث در این مناطق اکنون نگاه کنید که چه اقدمات گسترده‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران برای التیام آلام این مردم انجام داده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت