پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1399 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 95295

سیمان مورد نیاز برای بازسازی منازل زلزله زده دنا با قیمت مصوب کارخانه توزیع می شود

مقداری از سیمان مورد نیاز ساخت و ساز ها را بنیاد مستضعفان تامین می کند و مابقی سیمان مورد نیاز باید از طریق کارخانه های استان تامین شود.

معاون عمرانی استاندار:

سیمان مورد نیاز برای بازسازی منازل زلزله زده دنا با قیمت مصوب کارخانه توزیع می شود

به گزارش صدای جنوب  نشستی به ریاست کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار جهت تامین و انتقال سیمان مورد نیاز ساخت و ساز منازل آسیب دیده از زلزله سی سخت از طریق کارخانه های سیمان استان برگزار شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران کارخانه های سیمان یاسوج و مارگون نیز در این نشست حضور داشتند.

معاون عمرانی استاندار با تقدیر از زحمات تولیدکنندگان سیمان در استان،گفت: به تاکید استاندار و به دستور رئیس جمهور ساخت و ساز منازل زلزله زده سی سخت باید تا پایان تیرماه به پایان برسد.

وی با بیان اینکه ۱۲۶۲ واحد احداثی و بیش از ۲۹۰۰ واحد تعمیری وجود دارد ،افزود: در تامین مصالح استراتژیک منازل مصالحی مثل سیمان، میلگرد، آجر،شن و ماسه و… باید کنترل و نظارت دقیق شوند.

وی گفت: مقداری از سیمان مورد نیاز ساخت و ساز ها را بنیاد مستضعفان تامین می کند و مابقی سیمان مورد نیاز باید از طریق کارخانه های استان تامین شود.

حاجی زاده افزود: باتوجه به تاکید استاندار مقرر شد جهت تامین سیمان مورد نیاز ساخت منازل آسیب دیده از زلزله سی سخت و جاده پاتاوه_دهدشت که مزین به سفر مقام معظم رهبری است نشستی داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار عنوان کرد: با تاکیدات و پیگیری های استاندار و حمایت ها و همکاری های دفتر مقام معظم رهبری، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، شرکت زیرساخت، نمایندگان استان و برنامه بودجه کشور پروژه
جاده ملی پاتاوه_دهدشت پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه این با توجه به اینکه این پروژه نیاز به سیمان بیشتری داشت و سعی کردیم در قطعات پایین پروژه از کارخانه های جنوب کشور کمک بگیریم، افزود: سیمان مورد نیاز جاده ملی پاتاوه_دهدشت از کارخانه های سیمان یاسوج و مارگون تامین می‌ شود.

حاحی زاده با اشاره به اینکه برای بازسازی منازل علاوه بر سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان ۳۰۰۰۰ هزار تن سیمان نیاز است، عنوان کرد: این میزان سیمان از کارخانه سیمان مارگون تامین می شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۵۰ تن سیمان برای ساخت و سازهای منازل احداثی و تعمیری نیاز است، گفت: در بحث سیمان مورد نیاز نهایت همکاری با مردم انجام می شود و سیمان با قیمت مصوب به دست مردم می رسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت