پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1400 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 96378

تمهیدات خاص ستاد مقابله با کرونای شهرستان چرام

نشست اعضای ستاد کرونای شهرستان چرام به ریاست فرماندار در سالن کنفرانس شبکه بهداشت این شهرستان برگزارشد.

نشست اعضای ستاد کرونای شهرستان چرام به ریاست فرماندار در سالن کنفرانس شبکه بهداشت این شهرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ در این نشست که تمامی اعضای ستاد حضور داشتند هادی فتاحی اصل گفت:باید برای مقابله با کرونا و خطرناک بودن دورهمی ها خلاقیت و شیوه های نوین بکار ببریم چون هرکاری روند ان طولانی شد برای مردم عادی می شود.

فتاحی اصل وضعیت کرونایی شهرستان چرام را نسبت به سایر مناطق کشور بهتر عنوان کرد و گفت:اگرچه روند بیماری در سطح کشور خیلی سریع اتفاق افتاده اما در چرام اینگونه نیست و این نتیجه تلاش همه ی اعضای ستاد کرونا است.

وی افزود: ما باید به وظیفه ذاتی خودمان عمل کنیم و اعتقاد دارم کل ایران قرمز است و به دستور العمل ها عمل نماییم.

فرماندار چرام افزود:وقتی قرار است مشاغل ۱ و۲ تعطیل شود خودمان رعایت کنیم، البته به علت اتفاقات رخ داده ستاد کرونا کمی عقب ماند.

فتاحی اصل سلامت را مقدم بر آموزش دانسته و گفت:همه برادر و خواهر و فرزندان ما هستند و می دانیم درس حضوری مهم است اما هیچ چیز جای سلامتی را نمی گیرد، دین اسلام هم سلامتی را اولی بر نماز و روزه می داند.

وی با بیان اینکه در وضعیت نارنجی نیاز نیست هیچ مدرسه ای باز باشد خطاب به مدیر اموزش وپروش گفت:هر نیروی که لازم دارید تا در اختیار شما بگذاریم.

فرماندار چرام تاکید کرد:یک دانش آموز می تواند از جمعیتی در مراسم های مختلف ناقل شده و کل مدرسه را آلوده کند.

فتاحی اصل در حوزه گردشگری نیز سلیمی مدیر میراث چرام را موظف کرد که پیگیری دستور العمل ستاد باشد.

وی گفت:هر کجا نیاز بود تعطیل شود اگر تمکین نکرد پلمپ کنید و جریمه و حتی لغو مجوز نمایید.

این مسیول در مورد سالن های ورزشی بیان کرد:وقتی قرار است کلیه سالنها تعطیل شود وظیفه دارید به ستاد کرونا نامه بزنید و به دادستانی بدهید و رونوشت هم به ما برسانید.

فتاحی اصل افزود:در خصوص عروسی ها و مراسمات ها قبل از مراسم عروسی باید تعهد گرفته شود و اگر رعایت نکردند احضاریه بدهید تا خودشان به تکلیف عمل کنندچون در پایان و یا در حین عروسی و مراسم نمیشود کاری کرد.

فرماندارچرام ، ایوب نوروزی رادبیرستاد پلمپ اماکن نمود و از دادگستری ، نیروی انتظامی ، هلال احمر وشبکه بهداشت وصنعت و معدن خواست با ستاد پلمپ همکاری کنند.

وی همچنین دستور پلمپ باغ تفریحی عمران را به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی صادرو گفت:باز بودن این مکان بی احترامی به قوانین وخطری برای سلامتی وامنیت مردم است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت