پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1395 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 9878

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

حصر، راهکار مقابله با سایت های متخلف نیست

دهبانی پور عنوان کرد: وظیفه ارشاد دررابطه با برخورد بارسانه های متخلف حصر نیست بلکه قانون است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درایین اختتامیه هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه با اشاره به بداخلاقی های اخیر بعضی از سایت های خبری گفت: درروزسه شنبه۳۰ آذر باحضورمسئولان امنیتی ، اطلاعاتی و مدیران تمامی سایت های خبری مجوزدار و فاقد مجوز این مسائل بررسی و هماهنگی های لازم درباره پیشگیری از تکرار چنین مطالب هنجارشکنی بعمل می آید.
رضا دهبانی پور بابیان اینکه انتشار مطالب توهین امیز در برخی از سایت های خبری علیه شخصیت های مهم استان غیر قانونی است تصریح کرد:اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی تمامی پایگاه های خبری مجوزدار را زیرنظر دارد اما برخورد با پایگاه های خبری فاقدمجوز درحیطه اختیارات مسئولان قضایی است واین اداره هیچگونه تعهدی درراستای انتشارمطالب غیراخلاقی انهاندارد.

وی عنوان کرد: وظیفه ارشاد دررابطه با برخورد بارسانه های متخلف حصر نیست بلکه قانون است و ضروری است رسانه های مجوز دار نیز نسبت به انتشار مطالب توهین امیز خوداری کنند و بدانند که رصد می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه ازعملکرد کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وهمه کسانی که در برگزاری برنامه های این هفته تلاش نمودند تقدیرکرد و گفت:هفته فرهنگ دردیگر شهرستان های استان برگزار می شود.
دهبانی پور درپایان از رزمجوبخشدارسوق که زمینه برگزاری روز فرهنگ وهنرسوق را فراهم آورد نیزتشکر نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت