پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1400 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 99359

نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز هویت بخشی به جهان

انقلاب اسلامی، دستاورد عظیم امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است که موجب ایجاد نهضت بیداری اسلامی به عنوان سرآغازی برای هویت بخشی به جهان شده است.

به گزارش صدای جنوب ، امام جمعه دیشموک گفت: اگر انتخاب خوب نداشته باشیم نظارت‌ها بر بازار و مشکلات مردم از درون بخش تا سطوح کشوری کاهش می‌یابد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) افزود: هم اکنون نهضت و انقلاب امام خمینی در جهان و بین انسان‌های آزاده گسترش و در قلوب آنان صادر شده است.
وی با اشاره سکانداری رهبر معظم انقلاب پس ار حضرت امام خمینی (ره) گفت: دشمنان نظام اسلامی در سخنانشان اذعان کردند که در زندگی این خلف شایسته حتی یک نقطه خاکستری وجود ندارد و بایستی خدا را به خاطر وجود چنین رهبری شاکر باشیم.
خطیب جمعه دیشموک با اشاره به قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و نقش روحانیت در این قیام؛ افزود: زمینه وقوع این قیام سخنرانی امام امت در مدرسه فیضیه قم بوده که ضروری است از این انقلاب حمایت کنیم.
حجت الاسلام راوند با اشاره به اقدام قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازندگی سپاه و بنیاد علوی گفت: ۱۷ مسجد در بخش دیشموک توسط این نهاد‌های انقلابی تجهیز و تکمیل شده است.
وی با ابراز گلایه به قطعی دوساله آب روستایی در برخی از روستا‌ها به خاطر تعمیرات جزئی؛ ادامه داد: برخی از روستا‌های دیشموک به مدت دو سال هست که با مشکل آب مواجه اند و توجه ویژه مسئولان به رفع مشکل ضروری است.
نماز جمعه باشت
بینش های رهبری همچون امامِ راحل استامام جمعه باشت هم در جمع نمازگزاران این شهر  با بیان اینکه با مدیریت امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی تاسیس شد؛ گفت: امام با هوشیاری علما و روحانیت و آگاهی ملت ایران درسال ۵۷ حاکمیت اسلامی ایجاد کرد.
حجت الاسلام عبودی افزود: همه باید برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند و از دلسرد کردن مردم بپرهیزند.
وی با تاکید بر اینکه شرکت مردم در انتخابات واجب و ضرری است ادامه داد: همه باید بدانیم که دشمن برای حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رای شب‌ها و روز‌ها برنامه ریزی می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت