پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1400 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 103007

راه اندازی میز خدمت در مصلای امام خمینی«ره» دهدشت

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مشکل مردم خوزستان را یادآور شد و اظهار داشت: مطالبه گری حق مردم است مردم مطالبه جدی نسبت به مسئله آب دارند.

صدای جنوب:

به مناسبت چهل و دومین سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه کشور میز خدمت در مصلای امام خمینی«ره» دهدشت راه‌اندازی شد.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، معاون شهردار، رئیس شرکت برق و رئیس آب و فاضلاب پاسخگوی درخواست‌های شهروندان شدند.

این میز خدمت زمینه ارتباط رو در روی مردم و مسؤولان را فراهم آورد.

برنامه‌های بزرگداشت روز نماز جمعه امسال با شعار همیشه انقلابی، همیشه مردمی برگزار می‌شود.

 

 

****

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مشکل مردم خوزستان را یادآور شد و اظهار داشت: مطالبه گری حق مردم است مردم مطالبه جدی نسبت به مسئله آب دارند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به کم آبی و خشکسالی بی‌سابقه در دنیا گفت: کشور ما هم به رغم دارا بودن اقلیم فراوان اما جز کشورهای کم آب دنیا است.

وی ادامه داد: خوزستانی که رودهای بزرگی از قبیل کرخه، کارون، دز و بهمن شیر و سدهایی دارد، مهمترین بستر اصلی استخراج نفت و گاز و انرژی است و سهم عمده در کشاورزی و صنعت دارد نباید نسبت به آن بی تفاوتی شود.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: وضعیت کشور خاص است باید مسؤولان قبل از خشک شدن حورالعظیم تدبیر می‌کردند برنامه‌ریزی انجام می‌دادند تا بهانه دست دشمن ندهند.لازم است مسئله خوزستان را مسئولان با نگاه بلند مدت زودتر حل کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هر وقت مردم مطالبه جدی و قانونی دارند اغتشاشگران مطالبه مردم را منحرف می‌کنند، افزود: آیا برای مطالبه آب باید اسلحه به دست گرفت؟دشمن دنبال تفرقه است.

وحدانی‌فر تصریح کرد: دشمن با کار رسانه ای مزدوران را اجیر کرده است همین شهید عزیزی که سقایی می‌کرد و آب به مردم می‌رساند را به گلوله بستند.

امام جمعه دهدشت با انتقاد از دسترسی مردم به اسلحه و فرهنگ ناصحیح استفاده از اسلحه گفت: متاسفانه می‌بینیم در عروسی و عزاداری‌ها حادثه تلخ روی می‌دهد مسوولان امنیتی باید نسبت به جمع آوری اسلحه اقدام کنند.

وحدانی‌فر گفت: فرهنگ استفاده از اسلحه رعایت نمی‌شود آیا اسلحه برای برادرکشی، رقاصی در عروسی و تیراندازی در عزاداری است؟ با کمال افتخار برخی در عروسی اسلحه به دست گرفته و خانواده‌هایی را به سوگ عزیزان می‌نشانند کجای فرهنگ لر شلیک به قلب مردم وجود دارد.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش به مشکل چندین ساله زمین‌های بسیجیان، ولایت و پرستاران دهدشت اشاره کرد و گفت: بعد از سالها کار به شورای عالی رسیده است امیدواریم زودتر این مسئله به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه به گفته مسؤولان پرونده این زمین‌ها رد تهران مشکلی نداردو تأیید خواهد شد، ادامه داد: اما درخواست از استاندار و مسؤولان این است که مجوز موقت برای مردم اخذ و آنها مشغول ساخت و ساز شوند.

وحدانی‌فر همچنین از گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرهای کوچک انتقاد کرد و گفت: این فروشگاه‌ها بازار کسبه خرد دهدشت را کساد کرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت