پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1400 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 104120

پیام تبریک رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پایداردر پیامی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“ن والقلم و مایسطرون” (قلم -۱)

قسم به قلم و آنچه که می نگارد.

هفدهم مردادماه برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم است و به توصیه رهبر فرزانه انقلاب که چه زیبا بیان نمودند: ملّت‌ها کار شما را تعقیب می‌کنند… اهمیت کار اهالی قلم و رسانه در فضای امروز نمایان است. در فضایی که بیماری کرونا و فشار تحریم های اقتصادی امید مردم را نشانه رفته اند، می طلبد در میدان جنگ رسانه ای معاندین نظام نور امید را برای ساختن فردایی روشن تر در دل مردم زنده نگاه داشت.

«روز خـبـرنـگـار» بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود و به راستی که خبرنگاران چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند چرا که ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی دغدغه وجدان های بیدار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تلاشگران شریف و دوستان و همکاران گرامی این عرصه تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال برای همه دلسوزان این حرفه موفقیت روز افزون آرزومندم.

امین پایدار

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت