پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1403 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 145680

با حضور معاون اجرایی ریاست جمهوری/

آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت بررسی شد

صدای جنوب: به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، مهندس محسن منصوری معاونت محترم اجرایی ریاست جمهوری به همراه مهندس نشان زاده معاون محترم برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه هلدینگ خلیج فارس و دکتر احمد زاده استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، از شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت بازدید کردند. در این برنامه […]

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، مهندس محسن منصوری معاونت محترم اجرایی ریاست جمهوری به همراه مهندس نشان زاده معاون محترم برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه هلدینگ خلیج فارس و دکتر احمد زاده استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، از شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت بازدید کردند.

در این برنامه آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس منصوری در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهدشت گفت: این پروژه پیشرفت بیش از ۴۰ درصد دارد.

مهندس منصوری بیان کرد :به هلدینگ خلیج فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم کهگیلویه خدا قوت می گوییم.

ایشان اظهار داشت: حجم کارگر و نیروی انسانی را دو برابر کرده و روی این پروژه شبانه روزی کار شود.

وی افزود: در پروژه پتروشیمی گچساران یک کار چند ساله در یک سال انجام گرفت، انتظار می رود پیشبرد این پروژه هم به همان شکل باشد.
مهندس
منصوری با بیان اینکه سود و منافع این پروژه برای مردم است، اظهار داشت: عوامل اصلی پروژه در اینجا فراهم است، نیروی انسانی مستعدی در اینجا وجود دارد، پیمانکارها از نظر فنی و مدیریتی خبره هستند، منابع مالی نیز فراهم است، عوامل فنی و مهندسی و دانش لازم نیز وجود دارد، بحث زمانبر بودن پروژه باید کمتر شود، زمان باید مدیریت شودو‌این پروژه اجتماعی دیده شود همچنین به این نکته توجه داشته باشید که زمان به سرانجام رسیدن این طرح بیشتر از ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی افزود: عزم دولت برای تکمیل پروژه های نیمه کاره است، و هم اکنون حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی درحال کار هستند.
مهندس
نشان زاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه این بازدید گفت: بیشتر پیشرفت این پروژه در دو سال گذشته بوده است و انتظار می رود با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: برای تامین مالی این پروژه هیچ مشکلی نداریم و تمام تلاش خود را برای به پایان رساندن آن خواهیم کرد.

وی بیان داشت: پروژه پتروشیمی دهدشت یکی از اولویت‌های مهم این هلدینگ است و ان شاالله این انتظار چندین ساله برای بهره برداری این پروژه بزودی محقق خواهد شد.

محمد شکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این بازدید با قدردانی از زحمات تمامی مجموعه دولت و هلدینگ خلیج فارس گفت: هر چند در سال گذشته پیشرفت های خوبی داشتیم ولی ما اعتقاد داریم باید با تمام توان کار کرد تا به نتیجه رسید.

شکری با اشاره به موفقیت این شرکت در سال گذشته گفت: امیدوارم خداوند یاری گر ما در سال جدید نیز باشد و بتوانیم این پروژه کهن را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به این امر که پروژه بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: به امید خدا در ماه های آینده روند پروژه سرعت بیشتری می گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت