پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1400 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 104142

رسالت ویژه خبرنگاران از دیدگاه فرماندار کهگیلویه

همزمان با ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی وروز خبرنگار، گلزار شهدای دهدشت توسط اصحاب رسانه وخبر شهرستان با همراهی جمعی از مسئولان این شهر و عطرافشانی شد.

صدای جنوب:

آیین غبارروبی گلزار شهدای کهگیلویه درروزخبرنگار و با حضور شورای تامین شهرستان وجمعی ازاصحاب رسانه برگزار شد.

در این آیین ایرج کاظمی جو رییس اداره فرهتگ وارشاد اسلامی نقش خبرنکاران رادرانعکاس اخبارورویدادها ویژه بیان کرد وگفت:۱۷مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از این قشر است.

کاظمی جو گفت:اداره ارشاد در ویژه برنامه ای بارعایت پروتکل های بهداشتی از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات تجلیل خواهد کرد.

وی از سایر خبرنگاران که تاکنون عضو خانه مطبوعات نشده اند درخواست کرد به عضویت خانه مطبوعات درآیند.

در ادامه فرماندار کهگیلویه با تبریک روز خبرنگار گفت:شهداء حق بزگی به گردن ما دارند و پیشرفت کنونی جامعه ما مدیون خون هزاران شهید جامعه اسلامی است، و خبرنگاران با رسالتی که دارند پیام رسان خون شهدا باشند.

دارا کریمی نژاد با اشاره به گذشت چهار دهه از ایثارگری و جان فشانی شهدا افزود: ما مدیران باید ببینیم چه اندازه به وصایا، رفتار، اعمال و گفتار انها دقت و عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه قرار ما این همه بداخلاقی‌ها، تجملگرایی‌ها و این وضعیت کنونی نبود، عنوان کرد: ما مسئولان در مقابل خون شهدا شرمنده باید باشیم، چرا که نتوانستیم آن اهداف و خواسته هایی را که این عزیزان داشتند جامعه عمل بپوشانیم.

کریمی نژاد عنوان کرد: شهدا چراغ راه جامعه بوده، و باید توسط خبرنگاران که پیام رسان و خون آنها هستند در جامعه شفافیت ایجاد شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه به مشکلات، فسادهای ساختاری که در کشور وجود دارد اشاره و بیان داشت: معضلات درون زا باعث عقب ماندگی و توسعه نیافتگی جامعه شده است، و خبرنگاران عمق وقایع جامعه را می دانند و با شفاف سازی برای حل این مشکلات می توانند کمک شایانی کنند.

 

کریمی نژاد گفت: خبرنگاران نقاط تاریک را روشن و تا جایی که می توانند امید به جامعه پمپاژ کنند، کلمات یک خبرنگار مانند پتک می توانند جامعه را به عقب یا به روند رو به رشد وادار نمایید.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد : هیچ مدیر و دستگاهی حق ندارد برای خبرهای خبرنگاران شکایتی داشته باشند و اگر موردی هست آن را پس بگیرند.

 

فرماندار کهگیلویه افزود: اگر جلوی خبر، خبرنگاران گرفته شود مانند آن است که جلوی خبرنگار مین ریخته شده که حرکت نکنند و این عمل موجب می شود آنگونه که باید در جامعه اثرگزاری نداشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت