پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1400 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 105035

هیات امنای ارزی ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت کمک کرد

خبر مسرت بخش در حوزه سلامت؛ با تلاش و همکاری مشترک نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ، لنده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج محقق شد.

صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از خرید و اهدای ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبر داد و گفت: این تجهیزات به استان ارسال شده است.

حجت الاسلام سید محمد موحد این بار نیز حامل خبر خوشی برای مردم حوزه انتخابیه در حوزه سلامت بود.

وی از ارسال تجهیزات ویژه پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خبر داد.

موحد این تجهیزات را شامل ۲ دستگاه ونتیلاتور پرتابل، پالس اکسی متر، ویلچر مکانیکی بزرگسال، ۱۰ دستگاه مانیتور بد ساید، ۱۰ دستگاه تخت ICU و CCU الکتریکی، ۲ دستگاه برانکارد دو شکن، دستگاه ساکشن پرتابل و … عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: از هیچ تلاشی جهت رفاه حال مردم حوزه انتخابیه دریغ نمی کنیم و نه تنها در حوزه سلامت بلکه در سایر حوزه ها تا آخرین روز خدمت پای کار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و آرامش مردم بسیار مهم است، اظهار داشت: ضمن قدردانی از تمامی زحمات مجموعه وزارت بهداشت، توسعه خدمات سلامت در شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی نیازمند توجه بیشتری است.

موحد بر لزوم ایجاد زیرساخت های بهداشتی و درمانی هم تراز با شان مردم و متناسب با جمعیت منطقه تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت هایی در راستای ایجاد بستری مناسب برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم حوزه انتخابیه فراهم شود.

وی، عنوان کرد: برای خدمت هرچه بیشتر به مردم حوزه انتخابیه باید کمبودهای اساسی مردم در قالب تعریف پروژه‌ های ملی و اخذ اعتبارات مناسب پیگیری و مسئولان استان در این راستا نگاه ویژه‌ای به مردم این منطقه داشته باشند.

گفتنی است این محموله با پیگیری های حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با همکاری و نگاه ویژه سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ ریزی وزارت بهداشت و سید حسین صفوی رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
وارد استان شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت