پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1400 ساعت 01:06:: شناسه خبر: 105301

فرماندار چرام خبر داد:اعمال اشد مجازات قانونی برای عاملان آتش سوزی جنگل‌های شرابگروه

به گزارش صدای جنوب؛ هادی فتاحی اصل فرماندار چرام درگفتگو با خبرنگاران گفت: آتش سوزی در شهرستان چرام بخش سرفاریاب که حدود یک هفته به طول انجامید و جنگلها و مراتع زیادی در آتش سوخت از بدترین موارد آتش سوزی بود. وی همچنین با اشاره به تعدد آتش سوزی‌هاگفت : اختلافات محلی و تخریب عرصه […]

به گزارش صدای جنوب؛ هادی فتاحی اصل فرماندار چرام درگفتگو با خبرنگاران گفت: آتش سوزی در شهرستان چرام بخش سرفاریاب که حدود یک هفته به طول انجامید و جنگلها و مراتع زیادی در آتش سوخت از بدترین موارد آتش سوزی بود.

وی همچنین با اشاره به تعدد آتش سوزی‌هاگفت : اختلافات محلی و تخریب عرصه به قصد استفاده شخصی آتش سوزی‌های امسال در این منطقه را رقم زده است.
رئیس شورای اداری چرام افزود: آتش سوزی این مناطق با حضور و تلاش نیروها در یک نقطه مهار می شدند اما دوباره در نقطه ای دیگر شعله ور و روشن می شد که نشان دهنده عمدی بودن این آتش سوزی ها را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: این آتش سوزی ها عمدی است که با تلاش نیروهای شهرستان، منابع طبیعی و مردمی و تشکل‌های مردم نهاد مهار شدند.
فتاحی اصل اظهار کرد:۴نفر از عاملین اتش سوزی ها مشخص به مراجع قضایی معرفی و با پیگیرهای صورت گرفته اشد مجازات قانونی برای انهااعمال می شود.
فتاحی اصل گفت: از بعد از ظهر دوشنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۰ نیز جنگل‌های کوه «کِرَک بناری» شهرستان چرام دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله نیروهای منابع طبیعی شهرستان و نیروهای منابع طبیعی و یگان حفاظت استان به منطقه اعزام که در تلاش هستند اتش را در کمترین زمان مهار کنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت