پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1394 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 106

آماده باش پلیس پایتخت برای تامین امینت چهارشنبه سوری

سردار “حسین ساجدی نیا” با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و آغاز فعالیتهای قاچاقچیان و فروشندگان مواد محترقه از خانواده ها خواست تا توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و حوادث و سوانح دلخراش و عواقب تلخ ناشی از انفجار مواد محترقه در این ایام گفت: با توجه به آمار ، هر ساله شاهد قربانی شدن کودکان و نوجوانانی هستیم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذیر بازی و استفاده از مواد محترقه ، سلامتی و شادی خود و خانواده شان را به خطر انداخته و یک عمر پشیمانی را برای خود به بار آورده اند.
وی از خانوده ها خواست تا ضمن کنترل و نظارت بر فرزندان خود آنها را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.
این مقام ارشد انتظامی همچنین از جوانان و نوجوانان خواست تا با فکر کردن به عواقب تلخ بازی با مواد محترقه ، آسایش و آرامش را از خود و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده از مواد محترقه نکنند.
ساجدی نیا افزود : به استناد قانون مجازات اسلامی ، هر گونه قاچاق ، خرید و فروش مواد محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: مجموعه انتظامی تهران بزرگ با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه ، تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می کنند ، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا این روز با امنیت کامل و رضایت خاطر مردم سپری شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت