پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1400 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 107624

فرازبام بازهم تکرار کرد/سرود قهرمانی فرزندان دیار بلادشاپور در مسابقات قهرمانی جوانان هندبال کشور در یاسوج

مسابقات قهرمانی جوانان هندبال کشور در یاسوج عصر امروز با دیدار تیم های فرازبام خائیز الف با قصر نشاط بهبهان در مرحله فینال پیگیری شد.

صدای جنوب:

مسابقات قهرمانی جوانان هندبال کشور در یاسوج عصر امروز با دیدار تیم های فرازبام خائیز الف با قصر نشاط بهبهان در مرحله فینال پیگیری شد.

به گزارش صدای جنوب، این دیدار حساس و نزدیک بین دو فینالیست دنبال شد و نیمه اول با نتیجه مساوی به به اتمام رسید.

نیمه دوم فرازبام با تغییرات و صحبت های کادر فنی فرازبام بازی بهتری را ارائه کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برنده بازی شود.

با توجه به نتیجه بدست آمده فرازبام خائیز قهرمان مسابقات شد.

احمدزاده استاندار در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد به ذکر سخنانی پرداخت که پرداخت که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
احمدزاده بیان کرد: پیروزی تیم فرازبام خائیز دهدشت را خدمت بازیکنان، جوانان استان و اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک می‌گویم.
وی در ادامه اظهار داشت: لازم می‌دانم به ورزشکاران خوب شهر بهبان هم تبریک عرض کنم و امیدوارم همه‌ی ورزشکارانی که این مدت از استان‌های دیگر در استان ما حضور داشته‌اند خوش گذشته باشد.
احمدزاده افزود: ما برای تقویت ورزش در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، همه‌ی همت و تلاش خود را خواهیم کرد. این پیروزی، یک آغاز است؛ کسب مقام اول نشان دهنده این است که استعدادهای فراوانی در ورزش استان ما وجود دارد.
وی اظهار داشت: ما باید هم قدردان این باشیم و هم حامی جوانان در همه‌ی رشته‌ها و به ویژه در این رشته‌ی قهرمان‌پرور هندبال که مایه‌ی افتخار استان است را در دستور کار قرار دهیم و حمایت کنیم
احمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه حامی این تیم خواهیم بود بیان کرد: ما برای تقویت این باشگاه به هر نحو ممکن حمایت می‌کنیم و همین‌طور باشگاه‌های دیگر که در کشور مطرح هستند را هم حتماً حمایت می‌کنیم.
استاندار در پایان بیان کرد: از مدیر کل تربیت بدنی خواهش می‌کنم که ورزش بانوان هم مورد حمایت قرار گیرد و بستر ورزش برایشان فراهم گردد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت