پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1400 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 109174

برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در سوق+تصاویر

صدای جنوب: مراسم سیزده آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی  در سوق  برگزار شد. این مراسم ابتدا با رژه موتوری و ماشینی از جلوی پمپ بنزین اغاز  و سپس شرکت کنندگان در میدان امام خمینی تجمع کردند. حجت الاسلام کیانی اصل باگرامیداشت این حماسه  گفت:۱۳ آبان از ایام الله است و حوادث زیادی در این […]

صدای جنوب:

مراسم سیزده آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی  در سوق  برگزار شد.

این مراسم ابتدا با رژه موتوری و ماشینی از جلوی پمپ بنزین اغاز  و سپس شرکت کنندگان در میدان امام خمینی تجمع کردند.
حجت الاسلام کیانی اصل باگرامیداشت این حماسه  گفت:۱۳ آبان از ایام الله است و حوادث زیادی در این روز در ایام مختلف اتفاق افتاده  که یکی از آن ها تبعید امام راحل بود.

وی با اشاره به کشتار ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران، یادآور شد: در آنجا دانش‌آموزان اعتراضاتی داشتند و مأموران وقت معترضان را به گلوله بستند و تعدادی را شهید کردند، کیانی اصل ادامه داد:در ۱۳ آبان دانشجویان پیرو خط امام به سفارتخانه آمریکا ریختند و این جاسوس خانه را تسخیر کردند.

کیانی اصل با بیان اینکه با تسخیر لانه جاسوسی اسناد جاسوسی زیادی خارج شد، تصریح کرد: دانشجویان خط امام با اسناد بدست امده نشان دادند که سفارت آمریکا جاسوس خانه است.

امام جمعه سوق گفت:از ان زمان تاکنون امریکای جنایتکار سعی در بازگشت به ایران و اجرای نقشه های شوم دارد که با هوشیاری مردم و درایت مقام معظم رهبری و آمادگی  ارتش،سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی هر روز ذلیل تر از قبل می شود.

در پایان این مراسم  ،شرکت کنندگان ،قطعنامه ای  در هشت بند قرائت و سپس با حضور در گلزار شهدا به ارمان های امام وشهدا تجدید میثاق کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت