پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آبان 1400 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 109757

درخواست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران بانک ها برای حمایت از بخش کشاورزی

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چند طرح مشکل‌دار کشاورزی در منطقه سی‌سخت بازدید کرد تا روند فعال شدن واحدهای راکد در این دوره جان دوباره‌ای بگیرد.

صدای جنوب:

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چند طرح مشکل‌دار کشاورزی در منطقه سی‌سخت بازدید کرد تا روند فعال شدن واحدهای راکد در این دوره جان دوباره‌ای بگیرد.

به گزارش صدای جنوب،جهاد کشاورزی در سی‌سخت هم عصای دست بخش اقتصادی استان شد تا برای معاون جدید استاندار هم اثبات شود که راه توسعه این استان از ” کشاورزی” می‌گذرد.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از سفری پربار به کاکان این‌بار به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی راهی سی‌سخت شد تا پای درددل تولیدکنندگان این بخش بنشیند.
احسان عسکری در چند روزی که به این مسئولیت رسیده به جای پشت‌میزی بیشتر در محل طرح‌های تولیدی بود؛ او هفته قبل، در منطقه کاکان از یک واحد موفق پرورش شترمرغ بازدید کرد تا به صورت رسمی فعالیتش را آغاز کند.
عسکری همچنین از دو واحد سردخانه در کاکان هم بازدید کرد و از برنامه سازمان جهاد کشاورزی برای افزایش ظرفیت سردخانه‌ای این استان قدردانی کرد.
عسکری امروز به همراه الیاس تاج‌الدینی با هدف سرکشی از چند طرح مشکل‌دار به سی‌سخت رفت و در گام اول از مزرعه پرورش کبگ بازدید کرد.
مشکل این طرح با بانک کشاورزی برای به تعویق افتادن اقساطش به علت وقوع زلزله بود که نیکمرام نماینده بانک هم از قوانین و بخش‌نامه‌های بانکی گفت.
معاون اقتصادی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی بعد از آن به کارگاه تولید قارچ گانودرما در این شهر رفت و از نزدیک مشکلات این طرح را در حوزه عصاره‌گیری و بازار فروش شنیدند.
عسکری در گام سوم به مزرعه پرورش ماهی محمدی رفت که در زلزله پارسال دنا، به شدت آسیب دیده و در همه این مدت تولید نداشته است.
در محل مزرعه ماهی آقای محمدی چند نفر از تولیدکنندگان دیگر نیز حضور یافتند و مشکلاتشان را مطرح کردند.
عسکری در این بازدیدها با حوصله صحبت‌های تولیدکنندگان را شنید و در جلسه جمع‌بندی پایانی دستورات و توصیه‌های لازم را به رئیس سازمان جهاد کشاورزی صادر کرد.
او گفت که ۱۰۶ میلیارد تومان در سرجمع به بخش کشاورزی در دنا آسیب وارد شد که با کار کارشناسی و به موقع جهاد کشاورزی، در هفته‌های آتی در معیت استاندار، رایزنی‌های لازم در تهران انجام خواهد شد‌.
عسکری همچنین از مدیران بانکی هم خواست تا نهایت انعطاف را در حمایت از بخش کشاورزی و تولید داشته باشند.
در این بازدیدها، فرماندار دنا، مدیر شعب بانک ملی و معاون اعتبارات شعب بانک کشاورزی، مدیر جهاد کشاورزی دنا، شهردار سی‌سخت، معاون اقتصادی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی را همراهی می‌کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت