پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1400 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 110910

ماهیت خسارت پرداختی به راننده مقصر در حادثه رانندگی”

جلسه نقد رای قضایی با موضوع «ماهیت خسارت پرداختی به راننده مقصر در حادثه رانندگی چیست؟ “دیه” یا “غرامت”؟» برگزار شد.

 به گزارش  صدای جنوب به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، جلسه نقد رای قضایی با موضوع «ماهیت خسارت پرداختی به راننده مقصر در حادثه رانندگی چیست؟ “دیه” یا “غرامت”؟» برگزار شد.

سید عیسی حسنی سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در این زمینه در خصوص موضوع این نشست اظهار کرد:از آنجا که موضوع خسارت پرداختی به راننده مقصر در حادثه رانندگی “دیه” یا “غرامت” است در بین همکاران قضایی مورد بحث بوده، این نشست برگزار شد.

حسنی گفت: در این نشست که با حضور دکتر نگین تاجی رئیس کل، معاونین قضایی رئیس کل، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، قضات، اساتید، نمایندگان حقوقی و کارشناسان بیمه، دانشجویان رشته حقوق، وکلای کانون وکلای دادگستری و وکلای مرکز قوه قضائیه برگزار شد،موافقان و مخالفان این نظریه به دفاع پرداختند.

وی افزود: پس از تأیید نظریه اینکه  خسارت پرداختی به راننده مقصر در حادثه رانندگی کدام یک از موارد دیه یا غرامت است ،نظریه تأیید شده در کتاب نقد رأی در استان درج خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نشست بصورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت