پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1400 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 110984

پیکر خبرنگار صدا و سیما و معاون سوادآموزی به یاسوج منتقل می‌شود

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس پیگیریهای انجام شده پیکر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک با طواف در حرم رضوی به شیراز و یاسوج منتقل می‌شود.

صدای جنوب:

هادی زارع‌پور در جلسه هماهنگی  که صبح امروز در اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد با اظهار تاسف عمیق از درگذشت ناباورانه مرحوم خواهش‌نیک گفت: آموزش و پرورش سرمایه ارزشمندی را از دست داد که جبران این ضایعه غم‌انگیز کاری سخت و دشوار خواهد بود.

وی گفت: خواهش نیک متعلق به خود نبود و در انجام مسئولیت‌های محوله و گره گشایی از کارها و مشکلات از هیچ تلاشی  دریغ نکرد

وی گفت: با پیگیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی  و معاون سوادآموزی پیکر مطهر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک صبح امروز از سردخانه  به حرم رضوی جهت طواف منتقل شد و پس از این آیین با پرواز عصر به شیراز و سپس یاسوج منتقل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه مرحوم خواهش نیک با احساس مسولیت و رفتار سازمانی نام نیکی از خویش بر جای گذاشت گفت: برنامه های گرامیداشت تشییع و تدفین  وترحیم وی با محوریت آموزش و پرورش  و همکاری  صدا سیما و بسیج  به شکل باشکوهی برگزار خواهد شد. مراسم تشییع بعد از هماهنگی با خانواده متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ سید حمدالله خواهش‌نیک معاون سوادآموزی آموزش و پرورش و خبرنگار با سابقه صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دیروز براثر عارضه قلبی در مشهد مقدس دعوت حق را لبیک گفت.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت