پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 دی 1400 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 112229

خادم امام زاده سیدجلال الدین(ع) در خاک آرام گرفت/پیام قدردانی خانواده مرحوم خواک از عموم مردم و مسئولان

خانواده مرحوم مشهدی علی پناه خواک از همدردی ومشارکت گسترده عموم مردم در مراسم تشییع وخاکسپاری خادم امام زاده سیدجلال الدین(ع) قدردانی کردند.

صدای جنوب:

خانواده مرحوم مشهدی علی پناه خواک از همدردی ومشارکت گسترده عموم مردم در مراسم تشییع وخاکسپاری خادم امام زاده سیدجلال الدین(ع) قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

( کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ)* (آیه ۲۶ و ۲۷ الرحمن)
هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای با جلال و عظمت باقی می ماند.
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد تسلیم هستیم.
به حکم ادب و قدرشناسى و در نهایت تألم و تأثر بر خود واجب می دانیم از همه اقشار مختلف مردم استان که از بدو این مصیبت،بذل عنایت فرموده و با الطاف کریمانه خویش به صورت مختلف تسلیت و ابراز همدردی نموده و ما را مورد لطف و تفقد قرار دادند صمیمانه و خاضعانه سپاسگزاری کنیم.
از همه سروران گرامی، طوایف مختلف و مردم خونگرم، باصفا، بامحبت به ویژه روحانیت معظم، همه همکاران و فرهنگیان، بازاریان، کشاورزان، دامداران، نیروی های نظامی و انتظامی، اصحاب پرتلاش رسانه وهنرمندان، کارکنان دولت، سادات گرانقدر، مشایخ بزرگ و همه مردم غیور کهگیلویه وبویراحمد و استان های همجوار که به صورت تلفنی، پیامکی و حضوری در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری پدر بزرگوارمان؛ *خادم امامزاده سید جلال الدین (علیه السلام )* ( *مرحوم مشهدی علی پناه خواک(رضایی، دانایی) ) شرکت نمودند؛ صمیمانه و با تمام وجود قدردانی و تشکر می کنیم و از درگاه ایزد منان عاقبت بخیری، عزت و پاداش دنیوی و اخروی برای همه عزیزان خواهانیم.

خانواده های خواک، رضایی، دانایی، اخوان، حکمت منش،جمالی، خردمند و طایفه مشایخ تیرآبگون و ایل بزرگ نویی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت