پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1400 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 113188

سد آبریز و سد بالیاب کشاورزی کهگیلویه را متحول می‌کند

حجت الاسلام راوند با اشاره به انجام مطالعات سد بالیاب در سال های گذشته افزود: سد بالیاب می تواند مشکل مناطق دیشموک، چاروسا و دشمن زیاری را برطرف کند که از استاندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار ملی کردن این طرح هستیم.

حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه های نماز جمعه دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا رعایت دستورالعمل های بهداشتی،واکسیناسیون عمومی و فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل ها در مدارس است.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به بیکاری جوانان در بخش دیشموک ادامه داد: بیکاری جوانان سبب ایجاد اختلاف،بداخلاقی ها،اعتیاد در این منطقه می شود.

 

راوند با اشاره به انجام مطالعات سد بالیاب در سال های گذشته افزود: سد بالیاب می تواند مشکل مناطق دیشموک، چاروسا و دشمن زیاری را برطرف کند که از استاندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار ملی کردن این طرح هستیم.

 

وی ادامه داد: سد آبریز سبب رفع مشکلات کشاورزی منطقه چرام می شود که توجه به این دو طرح مهم در شهرستان کهگیلویه سبب زیر آب رفتن بیش از ۱۵ هزار هکتار زمین کشاورزی می شود.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به هک چند ثانیه ای شبکه یک سیما توسط منافقین گفت: تا زمانی که رهبری بزرگ و انقلابی داریم دشمنان نمی توانند غلطی بکنند و این آرزو را به گور می برند که انقلاب را صدمه ای وارد کنند

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مداحان اهل بیت افزود: یکی از مسائل معظم له جهاد تبیین و بیان عظمت انقلاب اسلامی و آرمان های آن و مبارزه با استکبار است.

 

راوند ادامه داد: انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها شکست های زیادی بر دشمن تحمیل و دشمنان با ابزار رسانه ای دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی گفت: در همین بخش دیشموک خدمات ارزنده ای انجام شده، هر چند مشکلات وجود دارد و خدمات نظام ارزنده و بی نظیر است.

 

وی با اشاره به بیان خدمات نظام اسلامی در دهه فجر توسط مسئولان در این بخش کمتر توسعه یافته ادامه داد: همه ادارات وظیفه دارند در این ایام دستاوردهای نظام اسلامی را بیان کنند تا دشمنان اجازه تطهیر چهره سیاه پهلوی را نداشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت