پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1400 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 113207

اقدامات خوب در انتقال و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم یاسوج/هشدار به صنوف مشابه طلافروشی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به صنوف مشابه طلافروشی در بازار هشدار داد.

علی ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار  صدای جنوب  در یاسوج در خصوص انتقال صنوف آلاینده همچنین صنوف پرخطر در شهر یاسوج گفت: خوشبختانه استان ما عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته و بسیاری از صنوف از شهر یاسوج مرکز استان انتقال یافته است که از جمله آنها می‌توان به آهن فروشان و جوشکاران و بنکداران و عمده‌ فروشان اشاره کرد.

وی گفت: طلافروشان نیز مترصد این کار هستند که می بایست در یک جا و در محلی امن به کار خود ادامه دهند و در کمال امنیت جانی و مالی به شهروندان خدمت ارائه کنند و خودشان نیز دچار مشکل نشوند.

ارشدی با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه انتقال صنف تعمیرکاران و برق‌کاران اتومبیل نیز صورت گرفته یادآور شد: این اقدامات نویدبخش آینده خوبی برای بازار استان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به یک مشکل بزرگ در بازار طلا یادآور شد: متاسفانه دیده ایم و شنیده‌ایم که برخی صنوف مشابه با طلافروشان اقدام به فروش طلا در بازار می‌کنند که بعضا طلای آنها هم از لحاظ عیار و هم از لحاظ قیمت دارای مشکل بوده و برای مردم معضل ایجاد کرده است.

این مسئول افزود: در همین خصوص هشدار لازم به این صنف مشابه طلافروش داده خواهد شد و ما و بسیج اصناف و همچنین سایر دستگاه‌های متولی به سراغ آنها رفته و منتظر پلمپ و برخورد جدی و قاطع دیگر نیز باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت