پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 145901

فرماندار کهگیلویه:

دولت برای تسهیل ازدواج جوانان هزینه و برنامه ریزی نماید

فرماندار کهگیلویه به اقدامات خوب دولت در خصوص حمایت از ازدواج و جوانی جمعیت در جامعه اشاره کرد و گفت: می توان به پروژه های ۸۴۸ واحدی شمال شهر دهدشت، ۱۱۱۰ واحدی مسکن ملی و پروژه ۸۵ واحدی پرسنل جهاد کشاورزی به عنوان برخی از این اقدامات خوب در شهرستان اشاره کرد که روند پیشرفت این طرح ها هم مطلوب است.

صدای جنوب:

سید حمزه محقق زاده در نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه در سال جاری که با محوریت ازدواج و جوانی جمعیت برگزار شد، سرمایه هر کشوری را جوانان آن کشور دانست و گفت: ازدواج یکی از مهم ترین مقوله ها در سطح جامعه است.
وی از ازدواج به عنوان مهم ترین واقعه زندگی یک جوان نام برد و افزود: ما به عنوان مسئول و نماینده دولت موظف هستیم که زمینه ازدواج جوانان ویژه ازدواج آسان را تسهیل کرده و برای این امر باید دولت هزینه و برنامه ریزی کند.
محقق زاده افزود: پروژه‌های ۸۴۸ واحدی شمال شهر دهدشت، هزار و ۱۱۰ واحدی مسکن ملی و پروژه ۸۵ واحدی کارکنان جهادکشاورزی از جمله این پروژه‌ها هستند که روند پیشرفت این طرح‌ها در جهت خانه دارشدن مرپم نیز رضایت‌بخش است.
رحمان اندیک دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه در این نشست از برگزاری جشن ازدواج آسان در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این جشن هم‌زمان با سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با هدف ترویج ازدواج آسان و پرهیز از تجملات در شهر دهدشت برگزار می‌شود.
برچسب ها:

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت