پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1400 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 113224

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده برگزار شد:

اولین دوره برگزاری کلاس‌های آموزش هنر ویژه مناطق محروم و مرزی+تصاویر

اولین دوره برگزاری کلاس‌های آموزش هنر ویژه مناطق محروم و مرزی با عنوان دوره کاربر رایانه بانوان با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی و دفتر آموزش و فعالیت های هنری وزارت فرهنگ وارشاداسلامی در شهرستان لنده برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، اولین دوره برگزاری کلاس‌های آموزش هنر ویژه مناطق محروم و مرزی با عنوان دوره کاربر رایانه بانوان با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی و دفتر آموزش و فعالیت های هنری وزارت فرهنگ وارشاداسلامی در شهرستان لنده برگزار شد.

اسماعیل زارعی با اعلام این خبر در مراسم افتتاحیه این دوره ها با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندهی سپاه و تعدادی از مسئولان اظهار داشت از ماهها قبل فراخوان ثبت نام علاقمندان به فراگیری دوره های مختلف هنری در سطح گسترده توزیع گردید که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت پذیرفت.

وی اظهار داشت کلیه این دوره ها در مراحل مختلف به صورت کاملاً رایگان برگزار خواهد شد و هزینه دوره های مختلف از طریق وزارتخانه متبوع تأمین خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده عنوان کرد اولین دوره با عنوان دوره کاربر رایانه بانوان با سرفصل های مشخص شده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شده است که در پایان دوره انتظار داریم که شرکت کنندگان در دوره توانایی کار در رشته‌های شرکت کننده را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اصل امام جمعه شهرستان در مراسم افتتاحیه این رویداد مهم هنری اظهار داشت که جای خوشحالی دارد که چنین دوره هایی با تلاش و پیگیری اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان و همکاری مجموعه های ما فوق در این شهرستان راه اندازی شده است تا عده ای از همشهریان با شرکت در این دوره ها و کسب مهارت‌های لازم در بهبود کسب و کار خود و توسعه مشاغل مختلف موفق عمل نمایند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت