پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1400 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 113366

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

عزت خواه به‌عنوان مدیر کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

جمعیت به اندازه‌ی شلوغ و زیاد بود که خیلی از افراد سر پا ایستاده اند، در راهروها ایستادند و امکان ورود و خروج از درب های سالن وجود نداشت.

این وضعیت و شرایط در حالی است که در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که با توجه به روند افزایشی کرونا بخصوص کرونای اُمیکرون، جلسات و تجمعات با ظرفیت ۲۰ یا ۳۰ درصدی برگزار شوند.

به گزارش صدای جنوب  ، معاون اقتصادی و سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس کل حوزه استاندار در این مراسم حضور یافتند و پس از مشاهده این وضعیت سالن را ترک کردند که وقتی معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش به محل مراسم تودیع و معارفه وارد شد معاونان استاندار او را همراهی کردند و وارد سالن شدند.

گفتنی است که مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ستاری فر معاون وزیر آموزش و پرورش، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعیت زیادی از مردم در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت