پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1400 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 113692

چهارمین مجمع سلامت شهرستان کهگیلویه برگزار شد

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، چهارمین مجمع سلامت شهرستان کهگیلویه صبح امروز در سالن شبکه بهداشت دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، چهارمین مجمع سلامت شهرستان کهگیلویه صبح امروز در سالن شبکه بهداشت دهدشت برگزار شد.

سیدعبدالعزیز موسوی در این جلسه گفت؛ یکی از علل و عوامل و ریشه ها، وابستگی رژیم سابق شاهنشاهی به آمریکا بود و هرکسی میخواست کاری انجام دهد با هماهنگی غرب انجام می شد.
فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: کارهای غرب بغضی شد در سینه های مردم تا اینکه ندای امام خمینی(ره) بلند شد و به ندای امام راحل لبیک گفتند و حماسه ۱۵ خراد ۴۲ را رقم زدند.


وی تصریح کرد: یکی از شعارهایی که ملت را تحت فشار قرار دادند شعار ما نمی توانیم بود و این ملت را مایوس کردند این ملت یک ملت رشید و توانمند است و امروز در همه عرصه ها خصوصا علمی و پزشکی جز ۱۰ کشور اول دنیا هستیم.
موسوی افزود: نظام سلامت و موضوع سلامت یک موضوع فرا بخشی است و اخرین حلقه از سلامت بهداشت و درمان است،  همه دستگاه های اجرایی در مقابل موضوع سلامت تکلیف و تعهد دارند و تمام فعالیت ها در راستای حفظ سلامت است.
وی تصریح کرد: همه دستکاه های اجرایی و حاکمیتی در راستای سلامت و حیات پاک مسئولیت دارند.
فرماندار کهگیلویه بیان کرد: دولت و نظام در راستای تامین سلامت همه تلاش را بکار گرفته و سیاست های مدون دارد و سعی بر این دارد که انچه در راستای سلامت مفید است اجرا کند.
موسوی عنوان کرد: به برکت نظام  خدمات خوب و بی نظیری در حوزه بهداشت و درمان ارائه شده و قابل قیاس با قبل نیست.
فرماندار کهگیلویه گفت؛ توسعه کمی و کیفی بیمه یکی دیگر از خدمات نظام سلامت است و انتظار می رود شرکت های بیمه ای تقویت شوند.


وی اضافه کرد: انتظار می رود به شهرستان کهگیلویه  با برنامه ریزی و با تلاش مجموعه بهداشت و درمان در راستای مشارکت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

دکتر سید منصور تقوی نیز در این جلسه اظهار داشت: این همایش قرار بود باشکوه و گسترده برگزار شود ولی به دلیل شرایط کرونا و موج ششم جمعیت را کاهش دادیم و با تعداد محدود تری این همایش را برگزار کردیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: کمک های خوبی به این حوزه شده و در کرونا خیلی ها پای کار بودند که تشکر می کنم.

وی ابراز کرد: با پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خارج از نظامات اداری توسط وزارت بهداشت به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافت.
وی افزود: تنها در بخش سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان ۱۱ میلیارد تومان کمک شده است.

تقوی کمک های نماینده کهگیلویه را شامل تامین آمبولانس، سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان، تکمیل آموزشگاه، تکمیل کلنیک ویژه، دستگاه ازمایشگاه سلولی و اکوکاردیوگرافی ذکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت