پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1400 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 113864

راهداری غرب پایتخت ایران به جوانی از دیار چشمه بلقیس رسید

راهداری غرب پایتخت ایران به جوان چرامی دیار چشمه بلقیس رسید .

راهداری غرب پایتخت ایران به جوان کهگیلویه و بویراحمدی رسید .

 

به گزارش  صدای جنوب، طی حکمی از سوی مدیرکل راهداری استان تهران ، رئیس راه و شهرسازی “گچساران ” به عنوان مدیریت ” راهداری غرب ” پایتخت منصوب شد .

 

مهندس ” حیدر نوروزی ” مدیرکل راهداری تهران بزرگ در حکمی مهندس ” سعید گندمکار ” از جوانان شایسته و توانمند شهرستان ” چرام ” استان ” کهگیلویه وبویراحمد ” را بعنوان مدیریت راهداری شهرستان های ” شهریار و قدس ” در غرب پایتخت منصوب کرد تا راهداری غرب تهران به این جوان گام دومی انقلاب سلام کند.

 

 

شهرستان شهریار اکنون متشکل از دو بخش، ۷ شهر ( شهریار – اندیشه – باغستان – صباشهر – فردوسیه – وحیدیه – شاهدشهر) ۶ دهستان، و حدود ۵۰ روستا و شهرک مسکونی است.

 

. این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود و به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌های مختلف کشت می‌شود .

 

همچنین شهر قدس مرکز شهرستان قدس استان تهران یکی از شهرهای قدیمی پایتخت می‌باشد که با قرار گرفتن در بزرگراه فتح (کیلومتر ۲۰) و موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای خوب کوهپایه‌ای در این چند سال اخیر میزبان سکونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است.

 

 

این شهر دارای معادن، مزارع، باغ‌ها، مجتمع‌های صنعتی و قهرمانان ورزشی متعدد است.این شهر نیز به دلیل مجاورت با تهران ومهاجر پذیر بودن آن به لحظ جمعیتی تراکم جمعیت شهرقدس ۸ برابر شهر بزرگ تهران است به نحوی که در شهر تهران نسبت نفر به هکتار ۱۲۰ نفر می باشد که در شهرقدس این عدد به ۷۵۰ می رسد که نشان دهنده شهری بسیار متراکم و از شهرستانهای پرجمعیت کشور می باشد .

 

شهرهای ” رزکان ، جوقین و سعید آباد ” از دیگر شهرهای مهم این حوزه هستند .

 

 

راهداری شهرستان های شهریار و قدس به لحاظ جمعیت بالای ۴ میلیونی شهری و روستایی تحت پوشش این دو شهرستان و همچنین مسیر ترانزیتی و داشتن بزرگراههای ارتباطی با پایتخت از جمله مهم ترین ادارات راهداری استان تهران می باشد که خدمات رسانی آن به مردم و مسافران از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

 

 

مهندس ” گندمکار ” پیش از این ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان های “گچساران و باشت ” را برعهده داشت که توانست عملکردخوبی به همراه پاکدستی و قانون گرایی از خود برجای بگذارد .

 

صدای جنوب  ضمن تقدیر از تاکید دولت محترم سیزدهم و وزیر راه و شهرسازی بر استفاده حداکثری از جوانان انقلابی در مناصب مدیریتی و قدردانی از اعتماد مهندس نوروزی مدیرکل محترم راهداری استان تهران ، این انتصاب شایسته را به مهندس “گندمکار ” و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم شهرستان چرام صممیانه تبریک گفته ، از خداوند متعال آرزوی موفقیت روزافزون وی را در مسئولیت جدید و استمرار چنین مسئولیت هایی را در راستای خدمت به مردم ایران آرزومندیم .

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت