پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1400 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 113939

مدارس شهری چرام و سرفاریاب  تعطیل شدند/محدودیت ها اعمال شود

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛سید عبدالرحمان توفیقان روز یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کروناچرام با تبریک دهه فجر افزود: برپایی نمایشگاه‌ها، مراسم‌های، عروسی و همایش‌ها در فضای بسته ممنوع است. وی ادامه داد: مراسم‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی در صبح برگزار شود. […]

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛سید عبدالرحمان توفیقان روز یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کروناچرام با تبریک دهه فجر افزود: برپایی نمایشگاه‌ها، مراسم‌های، عروسی و همایش‌ها در فضای بسته ممنوع است.

وی ادامه داد: مراسم‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی در صبح برگزار شود.

سید عبدالرحمان توفیقیان گفت:مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اومیکرون با جدیت و فوریت در شهرستان اعمال و انجام شود.

توفیقیان تاکید کرد:تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات سطح شهرستان همکاری لازم با مجموعه شبکه بهداشت در امر واکسیناسیون داشته باشند.

وی با اشاره به پیک ششم کرونا که در شهرستان آغاز شده است، اضافه کرد: شیوع و تلفات کرونا در مناطقی پدیدار خواهد شد که کمترین آمار واکسیناسیون را داشته باشند.

وی افزود: بخشداران در بخش ها نظارت کامل بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر اجرای دستورها ستاد مدیریت کرونای شهرستان را داشته باشند.

توفیقیان گفت:براساس تصمیم ستاد کرونا و بخاطر جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا، تمامی مدارس شهری چرام و سرفاریاب در تمامی مقاطع تحصیلی از روز دوشنبه هجدهم بهمن ماه  به مدت یک هفته تعطیل است.
رئیس شورای اداری چرام اضافه کرد:متاسفانه روند آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان برای ما نگران کننده و با توجه به اینکه هوا سرد هست باید تدابیر ویژه ای برای پیشگیری ها اندیشیده شود.

خبرنگار:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت