پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1400 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 114180

پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ روستای مندان در سرفاریاب افتتاح شد+تصاویر

خبرنگار:محسن زارعی   به گزارش صدای جنوب؛ظهر امروز در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار چرام ‌،بخشدار سرفاریاب و رئیس اورژانس استان، پایگاه اورژانس جاده ای روستای مندان و شورای اداری در سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید. سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام گفت:احداث پایگاه اورژانس جاده ای یکی از […]

خبرنگار:محسن زارعی

 

به گزارش صدای جنوب؛ظهر امروز در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار چرام ‌،بخشدار سرفاریاب و رئیس اورژانس استان، پایگاه اورژانس جاده ای روستای مندان و شورای اداری در سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام گفت:احداث پایگاه اورژانس جاده ای یکی از نیازهای مهم و مورد نیاز منطقه بوده است.

وی افزود:با احداث این پایگاه اورژانس اهالی دهستان پشته زیلایی  ازنعمت خدمات اورژانس بهره مند می گردند.

توفیقیان عنوان کرد:شکست ویروس کرونا تنها با همراهی و همکاری همه ی آحاد جامعه و با رعایت موازین و دستورالعملهای بهداشتی امکان پذیر است.

رئیس شورای اداری اظهار کزد:داشتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمت بزرگ الهی است و باید از آن به بهترین نحو ممکن برای خدمت بیشتر به مردم بهره برد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مردم ، بیش از پیش شاهد موفقیت مسئولان نظام اسلامی در عرصه های مختلف خدمتگزاری باشیم.

وی اظهار کرد: تلاش مسئولان به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه کشور در عرصه های مختلف است و امیدوار هستیم این تلاش روز به روز بیشتر شود.

مدیر شبکه بهداشت چرام  گفت:  نظر به اهمیت حفظ جان بیماران نیازمند به فوریت های پزشکی و کاهش زمان مورد نیاز جهت حضور کادر اورژانس بر بالین بیماران و حادثه دیدگان ، بمناسبت دهه فجر پایگاه اورژانس ۱۱۵ مندان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ساختمان خانه بهداشت مندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس هدایت نیا در آیین افتتاح این مرکز ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای مردم منطقه ، رسیدن بر بالین بیماران و حادثه دیدگان در دقایق ابتدایی را بسیار پر اهمیت دانست و وظیفه کادر اورژانس را در نجات بیماران، مهم دانست.

هدایت نیا تعداد پایگاهای ۱۱۵ شهرستان را با افتتاح پایگاه جدید ۴ پایگاه عنوان کرد و بیان داشت انشاله در روزهای آتی شاهد افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ سادات امام زاده علی نیز خواهیم بود.

ایشان عنوان داشت: افتتاح این پایگاه جمعیت حدود ۲۰۰۰نفری با تعداد ۳۶روستای اصلی و اقماری در منطقه محروم و صعب العبورپشته زیلایی را تحت پوشش خدمات درمانی قرار خواهد داد. درپایان مهندس هدایت نیا از زحمات ریاست محترم دانشگاه جناب اقای دکتر یزدانپناه و رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان جناب اقای دکتر وحدت نژاد فرماندار محترم شهرستان و کلیه کسانی که جهت افتتاح این پایگاه با شبکه بهداشت چرام نهایت همکاری را داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار چرام در ادامه در سرفاریاب مرکز نیکوکاری شهدای راه مولا علی علیه السلام را افتتاح و از بانیان و مسئول این خیریه تقدیر و تشکر کرد
این خیریه با مدیریت سرکار خانم بخشی نیا به طور رسمی شروع به کار کرد و از همه مردم و مسئولین خواست تا در این امر خیر اورا حمایت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت