پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1395 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 11448

امام جمعه دهدشت:

استقامت آیت الله هاشمی در برابر مشکلات از ایشان چهره ای ماندگار ساخت

حسینی در تبیین ماهیت انقلابی آن مجاهد نستوه گفت: شخصیت آقای هاشمی رفسنجانی را می‌توان با انقلاب شناخت، همه کسانی که هاشمی را دوست دارند باید بدانند از این دستاورد به خوبی محافظت کنند.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت سه شنبه شب  در مراسم بزرگداشت یاردیرین امام،انقلاب ورهبری،حضرت  آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مسجد صاحب الزمان(عج)دهدشت به تشریح ابعاد شخصیتی آن عالم دینی پرداخت و اظهار داشت: این عالم وارسته رنج‌های بی‌شماری برای دفاع از عزت، سربلندی، شرف و استقلال ملت و برای سربلندی ارزش‌های دینی متحمل شد.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام حسینی از مرحوم هاشمی‌رفسنجانی به عنوان فردی سیاستمدار، مدیری توانمند و دارای خلاقیت‌های گوناگون نام برد و افزود: ایشان در راه خدا هم با بدن و هم بخشش مال خود و هزینه آن در راه اسلام وانقلاب مجاهدت کرد و به استناد آیه‌ای از قرآن، این یکی از فضیلت‌های بزرگ انسان الهی است.

حسینی با بیان اینکه عده‌ای از دین دفاع می‌کنند و عده‌ای ساکت و بی‌تفاوت‌ هستند، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یکی از شخصیت‌هایی بود که در راه دین قیام کرد و گوش به فرمان امام راحل بود.

امام جمعه دهدشت به مبارزات دشوار رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در راه انقلاب اشاره کرد و گفت: با تمام وجود به میدان آمد ودر  هر۹باری  که به زندان می‌رفت در جواب تهدیدها و رنج‌هایی که بر او وارد می‌شد تا از مسیر انقلاب دور شود چون کوه استقامت می‌کرد وبراعتقادات خود تاکیدداشت.

حجت‌الاسلام حسینی علم، دانایی و روحانیت را از دیگر ابعاد شخصیتی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برشمرد و گفت: وی عالم و مفسر قرآن بود و جایگاه ممتازی در فرهنگ دینی دارد و عالمی اندیشمند و مجاهدی دغدغه‌مند بود که به عنوان یار آگاه امام حرکت کرد و هیچ‌گاه از مسیر خارج نشد.

امام جمعه دهدشت افزود: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رهبری را عشق خود دانسته و تأکید داشت او رهبر است و من رهرو، اما عده‌ای جاهل این جمله‌اش را به سخره می‌گرفتند و از آن برداشت های متفاوتی داشتند.

حسینی در تبیین ماهیت انقلابی آن مجاهد نستوه گفت: شخصیت آقای هاشمی رفسنجانی را می‌توان با انقلاب شناخت، همه کسانی که هاشمی را دوست دارند باید بدانند از این دستاورد به خوبی محافظت کنند.

حسینی بهترین عامل حراست و حفاظت از انقلاب و ارزش‌ها را تبعیت از ولایت خواند و افزود: بسیاری از کسانی که در گذشته به ولایت اعتقاد نداشتند امروز اعتراف می‌کنند اگر رهبری نباشد بحران‌ها برای کشور پیش خواهد آمد.

امام جمعه دهدشت در پایان بااشاره به حاشیه هایی که دشمنان و بیگانگان در این چندروز وفتنه انگیزی هایی که انجام می دهند و یا تعابیری که ازسخنان بزرگان در وصف آیت الله هاشمی رفسنجانی می کنند تأکید کرد: علاقه وافر مقام معظم رهبری و جایگاه مرحوم هاشمی به صورت شفاف درپیامی تسلیت امام خامنه ای ابراز شده و در این بین خناسانی وجود دارند که می خواهند وحدت را از بین ببرند و باید حواس  دلسوزان انقلاب همواره جمع باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت