پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1400 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 115363

مددجویان برای رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز اقدام کنند

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان می‌شود.

به گزارش  صدای جنوب ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف از این پس قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان می‌شود.
قباد مبشری افزود: این ابلاغیه از سوی دولت به کمیته امداد امام خمینی(ره) ارسال و از یک ماه پیش اطلاعیه ای مبنی بر ارائه شماره اشتراک آب، برق و گاز به مددکاران این نهاد صادر شده است.
مبشری با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶ هزار نفر شماره اشتراک خود را به مددکاران تحویل داده اند ادامه داد: مددجویانی که تاکنون موفق به ثبت شماره اشتراک خود نشده اند می توانند از طریق ارائه اطلاعات به مددکار مربوطه و یا با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرس ttp://soha.emdad.ir اطلاعات را وارد و از این مزایا بهره مند شوند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: همچنین خانوارهای تحت حمایت می‌توانند کدهای اشتراک قبوض آب، برق و گاز را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه “سها” ثبت شود.
وی بیان کرد: امیدوارم تا پایان سال جاری تمامی خانوار های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان را پالایش کنیم و شماره اشتراک آنها را اخذ و تحویل شرکت های خدمات رسان بدهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت