پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1400 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 115822

معرفی رئیس پلیس راهور انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ، مراسم تکریم و معارفه روئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور سردار  مصطفایی فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  و و همچنین مدیران چند دستگاه های اجرایی استان امروز  دوشنبه  شانزدهم اسفند) در سالن جلسات شهید مطهری  اداره کل اموزش و پرورش   برگزار شد.

سردار مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی پلیس در جامعه اسلامی، مردم داری است و کارکنان نیروی انتظامی باید به صورت ویژه این موضوع را مد نظر داشته باشند.

او بیان کرد: همه ما نسبت به جایگاه و مسئولیتی که داریم، باید جوابگو بوده و به منظور انجام مأموریت و وظایف خود با مردم رفتار و برخورد مناسبی داشته باشیم.

سردار مصطفایی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه پلیس راهور استان  در مسیر انجام وظیفه و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ  اسماعیل خوشوقت رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان قدردانی ،  وسرهنگ  جابر  پیوست به عنوان رئیس جدید این پلیس  انتخاب شد.

همچنین ضمن تقدیر از تلاش های سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس سابق پلیس راهور که به عنوان رییس پلیس راهور استان کرمان انتخاب شده است، سرهنگ پیوست  به عنوان رئیس جدید پلیس راهور استان  کهگیلویه و بویراحمد  منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت