پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1400 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 116665

برگزاری اردوی راهیان نور ۱۶۰ فرمانده واحد برادر بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشور + (تصاویر )

۱۶۰ فرمانده واحد برادر بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن کردند.

صدای جنوب:

سروان پاسدار سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت : در این اردوی سه روزه کاروان راهیان نور فرمانده واحد های برادر بسیج دانش آموزی از مناطق عملیاتی از جمله دهلاویه، طلائیه، معراج شهدا ،شلمچه و علقمه بازدید کردند.

 

وی بیان کرد: همچنین در این اردو برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع ایثار و شهادت، چگونگی آزادسازی خرمشهر و جانفشانی مدافعان حرم در قالب رزمایش های شبانه نیز برای شرکت ‌کنندگان اجرا شد که با استقبال کم نظیر آنها همراه بود.

 

صالحی نیا ابراز داشت:در این اردو رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و دیگر راویان به تشریح چگونگی وقوع عملیات ها و روایتگری پرداختند.

 

در این اردو سرهنگ خلبان بهمن ایمانی از فرزندان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، در منطقه دهلاویه (یادمان شهید چمران ) خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام را برای شرکت کنندگان بیان کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت