پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 فروردین 1401 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 116861

انتظار حجت الاسلام موحد از مدیران/با مدیریت خوب استاندار شعار مقام معظم رهبری اجرایی شود‌

حجت الاسلام موحد گفت: مدیران با مدیریت خوب استاندار شعار رهبری عزیز را اجرایی کنند‌.

نماینده کهگیلویه که به همراه استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان چرام حضور یافت در جمع مردم سرفاریاب به ایراد سخن پرداخت.

 

به گزارش صدای جنوب سید محمد موحد گفت : با توجه به شعار مقام معظم رهبری و آنچه که ما را دچار دلواپسی کرده همین نکاتی که معظم له مطرح کرده است و نظام اسلامی با همه مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده با لطف خدا و رهبری امام عزیز و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مسیر خود را با موفقیت طی می کند.

 

نماینده چرام در مجلس ادامه داد ؛ مهم ترین مشکل ما اشتغال است و کمتر خانواده ای که با این مشکل دست و پنجه نرم نکرده باشد و احمدزاده استاندار با سوابق خوبی که در قوه قضاییه داشته با مسیولیت جدید مدیریت استان خودش را به عهده گرفته است و مردم انتظاراتی از ما دارند.

 

موحد گفت : مردم عمل و کار میخواهند، وقتی رهبری فرمودند اشتغال ،نه اینکه فقط یک تابلو زده شود بلکه ما عملا باید وارد میدان شویم و اشتغال ایجاد کنیم و باید بدانیم انتظار رهبری و مردم از مجریان برای اشتغال یک توقع بجاست.

 

وی افزود : استاندار پرتلاش است و از وی انتظار دارم در سال جدید تحول خوبی در حوزه اشتغال ایجاد کنند که مردم آثار آن را در زندگی ببیند و بنده هم به عنوان نوکر مردم تمام قد در خدمت شما خواهیم بود.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد ؛ در حوزه سرفاریاب دو‌ نکته مهم وجود دارد؛ معادنی است که در این منطقه وجود دارد که این معادن آثاری در زندگی مردم داشته باشد و از اینجا بوکسیت و فسفات بار شود برود جای دیگر و جوانان اینجا بیکار باشند ، مدیرجاجرم با من تماس گرفت حاضریم بریم از خارج بوکسیت بخریم اما در سرفاریاب کارخانه نزنیم.

 

سید محمد موحد در پایان گفت : انتظار داریم از مدیران اجرایی استان ، با مدیریت خوب استاندار شعار رهبری عزیز اجرایی شود‌.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت