پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1401 ساعت 09:01:: شناسه خبر: 117659

قدردانی امام جمعه سوق از جهادکشاورزی

امام جنعه سوق از عملکرد سازمان جهادکشاورزی در زمینه تنظیم بازار و برخورد با گرانفروشی و احتکار قدردانی کرد.

صدای جنوب:

خطیب جمعه سوق اظهارداشت: روز ۱۲ فروردین ، سالروز رسمیت یافتن حکومت مستضعفین بر مستکبرین در ایران است و این روز غلبه جنود حزب الله بر جنود شیطان و روز فتح و نصر خدا و بندگان مومن به او ‌است.
حجت الاسلام کیانی اصل بابیان اینکه روز ۱۲ فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی مردم بود، ادامه داد: حضور مردم ، سرمایه اصلی جمهوری اسلامی است ؛ رکن رکین قوام و ثبات نظام‌های مردم‌سالار جمهوریت است و جمهوریت تنها با حضور مردم و مشارکت سیاسی یک ملت شکل پیدا می‌کند و این امر در ۱۲ فروردین اتفاق افتاد که /۲ ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رای دادند و تا الان این حضور مردم در عرصه های مختلف ، تعیین کننده امنیت ملی بوده است و تا زمانی که مردم در صحنه حضور داشته باشند امنیت در کشور برقرار خواهد بود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب ، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را مسئله رونق تولید مطرح کردند و نامگذاری این سالهای اخیر به همین دلیل بوده است و فرمودند : در زمینه اقتصاد کشور مشکلاتی داریم ؛ گرانی ، تورم ، کم ارزش شدن پول ملی به مردم فشار می آورد ، اگر بخواهیم اینها برطرف شود تنها راه هم این است که به مسئله تولید بپردازیم .
کیانی اصل تصریح کرد: تولید داخلی که رشد کند بیکاری برطرف میشود ، تولید رونق می گیرد ، تورم کم میشود ، گرانی کم میشود ، اشتغال افزایش پیدا میکند و آسیب های اجتماعی کاهش پیدا میکند و حمایت از تولید داخلی باید یک چیز مقدس شمرده شود.
وی بابیان اینکه عملیات موشکی یمن ، اوج درماندگی ناتوی موهم عربی بود و یک وحشتی را بر عربستان سعودی و امارات مستولی کرد ؛ گفت: این عملیات پاسخی به هشت سال تجاوز عربستان و امارات علیه یمن بود و این عملیات یکی از شدیدترین و تاثیرگذارترین عملیات نیروهای مسلح یمن علیه مواضع سعودی بود.
خطیب جمعه سوق افزود: وزرای خارجه چهار کشور عربی ( مصر ، امارات ، بحرین و مراکش ) در نشستی با وزیر خارجه رژیم غاصب صهیونیستی و وزیر خارجه آمریکا شرکت کرده اند ؛ دورهمی کوتوله های سیاسی در نقد گویا ترین و ساده ترین دلیل بر گرفتاری آمریکا و رژیم صهیونیستی است و گویا ترین سند برای عجز آمریکا از اجماع سازی درست و مقتدر و موثر است و بهترین گواه برای شکست انزوای ایران بود.
امام جمعه سوق با قدردانی  از مجموعه جهاد کشاورزی بویژه مهندس معتمدی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به خاطر تامین امنیت غذایی مردم و همچنین نظارت مستمر  بر بازار جهت مبارزه با گرانفروشی و احتکار خواستار ادامه همین روحیه جهادی در ماه های آتی بویژه ماه مبارک رمضان شد.
امام جمعه سوق گفت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت را در پیش داریم.

وی افزود: ابا صلب میگوید : در آخرین جمعه شعبان خدمت امام رضا رسیدم ، حضرت فرمودند : ای اباصلب ماه شعبان سپری شده و امروز آخرین جمعه شعبان است ، پس در روزهای باقیمانده کوتاهی‌های روزهای گذشته را جبران کن و باید با آنچه برایت مهم است اقدام کنی.
حجت الاسلام کیانی اصل در رسای شهید پناهی هم یاداورشد، این شهیدوالامقام در سال ۱۳۴۱ در خانواده ای مومن و زحمتکش در روستای دژکوه به دنیا آمد و هرچه بزرگتر شد ، آشنایی اش با اسلام و مسائل اسلامی بیشتر و آغاز انقلاب آغاز تکامل شخصیت او بود.

کیانی اصل افزود: شهیدپناهی علاقه مند به جبهه و جنگ و شهادت بود و برای رفتن به جبهه با تک تک افراد خانه صحبت کرد تا آنها را راضی کند و از وصیت نامه اش می شود فهمید که چقدر مشتاق شهادت بود.
وی خاطرنشان کرد: انسان خوش اخلاق و صبوری بود و دیگران را دعوت به صبر می کرد ؛ در گرمای تابستان هم کار می‌کرد و هم روزه می گرفت و بعد از شهادت ، مادرش بسیار بی تابی می کرد. مادرش می گوید خوابش را دیدم ، گفت : مادر چرا اینقدر بی تابی؟ بعد جایی را نشانم داد و گفت اینجا جای من است و بعد از آن دیگر بی تابی نکردم‌.
وی گفت:شهید  در تاریخ ۱۳۶۱/۰۴/۲۷ در حالی که هنوز بیست سالش نبود و آرزوی دیرینه اش به شهادت بودرسید. د

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت