پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1401 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 117684

تحقق شعار سال با تدوین برنامه‌های فرهنگی و بومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: برای تحقق شعار سال حوزه فرهنگ با ترسیم و تدوین پیوست فرهنگی با هدف تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین پیشگام خواهد بود.

به گزارش صدای جنوب ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان درجشن فرهنگ و هنر لنده گفت: جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر با شعار نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
امین درخشان افزود: برای تحقق شعار سال حوزه فرهنگ با ترسیم و تدوین پیوست فرهنگی برای تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین پیشگام خواهد بود.
وی افزود: اصلی‌ترین اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مردمی کردن فرهنگ با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی هنرمندان به صورت بومی است.
درخشان تاکید کرد: آنچه امروز نیاز مردم در حوزه فرهنگ و هنر است این است که فرهنگ باید به دل جامعه برود تا مردم بهره ببرند و توان و خلاقیت هنر و هنرمندان در جامعه دیده شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حدود ۲ سال است به دلیل شرایط کرونایی مردم از حضور در برنامه‌های جمعی فرهنگی و هنری محروم بوده‌اند و جامعه به نوعی دچار آسیب روحی ناشی از کرونا شده است که بدون تردید نشاط اجتماعی ضرورت امروز حوزه فرهنگ است.
درخشان با اشاره به اهداف عالی برنامه‌های فرهنگی گفت:برنامه‌های ترکیبی فرهنگی و هنری با محوریت نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی اجرا خواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت