پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1401 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 118394

طرح ارتقای امنیت اخلاقی مطالبه مردم است

خطیب جمعه شهر یاسوج: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موجب کاهش جرائم و افزایش ‏احساس امنیت در جامعه شد

به گزارش صدای جنوب  آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا گفت: هر کس خدای خود را فراموش کرد خویشتن را فراموش کرده است، مراقب باشید آتش جهنم در پیش است، افرادی که فرمان خدا را فراموش می‌کنند فاسق هستند.
وی با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب گفت: رهبر معظم رهبری در دیداری که با مسئولان نظام داشتند توصیه به تقوا و حرکت درست، طلب مغفرت از درگاه خداوند داشتند.
امام جمعه شهر یاسوج ببا بیان اینکه استغفار به درگاه خداوند در یک جامعه اگر وجود داسته باشد مشکلات آن جامعه حل می‌شود، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی استغفار کلی بود یعنی برگشت به سمت خداوند یعنی دوران خفت و ظلمت تمام شد، امروز کشور جمهوری اسلامی به یک کشور الگو تبدیل شده است، به گونه ای که رئیس جمهور روسیه گفت امروز ایران الگوی ماست.
حسینی ادامه داد: مردم به طاغوت که مسیر شرک و کفر بود پشت کردند و به سوی جمهوری اسلامی آمدند، روز به روز دشمنان این ملت ذلیل‌تر و خار‌تر می‌شوند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به جمله رهبر انقلاب که فرمودند ” احساس یأس سم خطرناکی است در مسئولان اگر بوجود بیاید “، بیان کرد: ما بن بست نداریم، انقلاب اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارد و در بحث تحریم اقتصادی هیچ بن بستی نداریم؛ امریکا به آن همه قدرتش گفت ما می‌خواهیم کاری کنیم که جمهوری اسلامی از هم بپاشد، اما دیدید خود امریکایی‌ها گفتنند ما شکست خورده ایم.
وی افزود: مشکلات و موانعی در جامعه داربم که باید آنها را برطرف کنیم، نا امید کردن مردم از انقلاب جفا است.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: ما آب، خاک و گاز داریم که باید این‌ها مدیریت شود و اگر مدیریت‌ها درست شکل بگیرد وضعیت خوب خواهد شد. برابر آمار جهانی ما چند برابر استاندارد‌های جهانی سوخت مصرف می کنیم و اگر مصرف را مدیریت کنیم جلوی این هدر رفت‌ها گرفته می‌شود.

خطیب جمعه شهر یاسوج عنوان کرد: خام فروشی در کشور ما یک مشکل است زیرا سایر کشور‌ها همین مواد خام ما را می‌برند و فرآوری می کنند و آن را به خود ما چند برابر می‌فروشند.
وی به مساله فرهنگ اشاره کرد و گفت: فرهنگ مهمترین عالم رشد و پیشرفت یک ملت است.
امام جمعه یاسوج به موضوع خودرو نیز اشاره کرد و گفت: وقتی مسائل شبیه به این پیش می‌آید و بازار حسایست دارد به ان‌ها دست نزنیم، باید برای این موصوع خردمندانه فکر کنیم، وقتی قیمت خودرو بالا می‌رود بر روی دیگر اجناس تاثیر می‌گذارد، هر چه هست باید دقت کنیم باعث تورم مجدد در بازار نشویم.
آیت الله حسینی در بخش پایانی خطبه‌های نمازجمعه با قدردانی از عوامل اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بیان کرد: با اجرای این طرح اقدامات بسیار خوبی انجام و برخورد‌های خوبی با اراذل و اوباش شده است  و از متولیان طرح امنیت اجتماعی تشکر می‌کنیم و امیداوریم این طرح‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت