پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1401 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 118760

مرگ تلخ ۶ قلوهای مارگونی

رییس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به یک مادر باردار خبر داد اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.

صدای جنوب:

رییس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با کبنا از امدادرسانی به یک مادر باردار خبر داد اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.
جهانبخش وحدت‌نژاد عنوان کرد: در ساعت ۱۲:۵۲ گزارشی مبنی بر زایمان قریب‌الوقوع و دردهای شدید زایمانی در مارگون به مرکز پیام یاسوج اعلام و پس از تأیید اولیه کارشناسان اتاق فرمان امداد هوایی جهت امداد رسانی فعال شد.
به گزارش صدای جنوب، رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مادر باردار ۶ قلو به درمانگاه مارگون مراجعه کرده و بعد از معاینه اولیه در درمانگاه مارگون، تقاضای امداد رسانی از اورژانس ۱۱۵ شد، افزود: اورژانس زمینی مارگون به محل اعزام و پس از اقدامات اولیه لازم مادر باردار را تحویل بالگرد اورژانس هوایی دادند.
وحدت نژاد گفت: مادر باردار، ۶ قلو و هفته بیستم بارداری بود که علائم زایمان قریب‌الوقوع داشته و با حمایت و مراقبت‌های درمانی لازم توسط پرسنل اورژانس هوایی ۱۱۵ به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل و تحویل بخش زایشگاه داده شد ولی متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت