پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1401 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 118843

پیام فرماندار شهرستان چرام به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

صدای جنوب؛ فرماندار شهرستان چرام در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه درتقویم انقلاب اسلامی یادآور رویداد مهمی در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب است. در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ در شرایطی که هنوز مدت […]

صدای جنوب؛

فرماندار شهرستان چرام در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه درتقویم انقلاب اسلامی یادآور رویداد مهمی در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب است. در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ در شرایطی که هنوز مدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و تشکیل هسته های اولیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه  و دوراندیشانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سپری نشده بود، با تصویب اساسنامه این نهاد انقلابی و مردمی در شورای عالی انقلاب، سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای قانونی و سازمان های برخاسته از متن انقلاب و مردم در ساختار نظام اسلامی تثبیت شد.

این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

اینجانب ضمن گرامی ‌داشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، ، این روز را به همه ملت بزرگ ایران اسلامی، پاسداران حریم حرمت ارزشهای انقلاب اسلامی وسبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران شهرستان چرام ،  تبریک و تهنیت عرض نموده، امید وارم در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت ‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

سید عبدالرحمان توفیقیان
فرماندار شهرستان چرام

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت