پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1401 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 119207

دعوت فرماندار چرام از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

  سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام از مردم همیشه در صحنه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام ، سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی گفت: روز جهانی قدس، روز سرنوشت فلسطین و نمادی بین […]

 

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام از مردم همیشه در صحنه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام ، سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی گفت: روز جهانی قدس، روز سرنوشت فلسطین و نمادی بین المللی برای مقابله با ظلم و اشغالگری رژیم غاصب است .
حضرت امام خمینی(قدس سره) ۲۵ مردادماه سال ۱۳۵۸، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام «روز جهانی قدس» نام گذاری فرمودند که هدف آن زمینه سازی اتحاد و انسجام مسلمین و آزادی خواهان جهان برای کوتاه کردن دست رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبانان آنان از سرزمین های اشغالی، و تبدیل مسئله فلسطین به مسئله اول جهان اسلام بود.
ما میراث دار حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدای والامقام هستیم و تا آزادی کامل قدس شریف، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش نمی کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان چرام دعوت می‌نمایم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تأکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند.»
سید عبد الرحمان توفیقیان
فرماندار چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت