پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1395 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 12047

دیدار نماینده چرام با پیرزن آرندی؛

سرنوشت تلخ جیران اشک هاشمی پور را دراورد

جیران پیرزن آرندی که در تنهایی به سر می برد و این روزها در فضای مجازی خبرساز شده است سرنوشت تلخش امروز پای نماینده کهگیلویه بزرگ را به اتاق محقرش باز کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جیران پیرزن آرندی که در تنهایی به سر می برد و این روزها در فضای مجازی خبرساز شده است سرنوشت تلخش امروز پای نماینده کهگیلویه بزرگ را به اتاق محقرش باز کرد و هاشمی پور که معمولا تحمل چنین صحنه هایی را ندارد برای جیران گریه کرد.

در پی گزارش ویژه علی یاری زاده خبرنگار پایگاه خبری صبح خرد با عنوان «جیران ,عروس دیروز و پیرزن تنها و نابینای دهکده آرند چرام»و بازتاب و بازنشر آن در فضای مجازی واکنش زیادی به این خبر و وضعیت فقیرانه و تاسف بار این پیرزن بوجود آمد.

نماینده کهگیلویه بزرگ ,ظهر امروز با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان چرام ,راهی روستای آرند و دیدار مردمی با اهالی این روستای تاریخی شد.

وی پس از حضور وادای احترام به ۸شهید روستای آرند با راهنمایی همراهان و با توجه به دیدن گزارش این پایگاه خبری در کلبه جیران حضور یافت.

عدل هاشمی پور که از وضعیت زندگی این پیرزن تنها منقلب شده بود نتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد و بعداز شنیدن دردل های جیران دستورات ویژه برای رفع مشکلات وی داد.

نماینده کهگیلویه و چرام در تجمع مردم این روستا خطاب به فرماندار چرام گفت:پیشنهاداتی دارم اولا شرایطی که من اینجا دیدم شاید تعداد دیگری هم وجود داشته باشند.

وی بیان کرد:آدم اگر یک ذره عاطفه و غیرت داشته باشد و اگر دل و وجدان داشته باشد وقتی این دو پیرزن را اینجا می بیند در چنین اتاقی آن هم در نظام جمهوری اسلامی و در ۱۰کیلومتری چرام نباید خواب داشته باشد.

هاشمی پور گفت:از فرماندار می خواهم که بهزیستی و کمیته امداد را اینجا بیاورد یک روز اینجا بمانند چرا که این ها به دستور امام (ره)برای کمک به محرومان تشکیل شدند.

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به وضعیت این پیرزن تنها اظهار داشت:آدم مادرش و خواهرش را جای اینها بگذارد یعنی واقعا ما نمی توانیم یا دو اتاق تمیز درست کنیم و فرش و بخاری بگذاریم تا این پیرزن تا زنده هستند راحت زندگی کنند خدایا تو شاهد باش که می شود!

وی با کنایه به جلسات شورای اداری گفت:اگر همین هزینه های جاری را یک مقدار کاهش دهیم و آب معدنی و کیک و میوه ها را از جلسات شورای اداری برداریم و پذیرایی نکنیم می توان صدها پیرزن را ماهیانه نان و آب و غذا داد.

هاشمی پور گفت:من از فرماندار انتظار دارم نه تنها آرند بلکه تمام روستاهای اطراف را مدیرانت را بیاور و سفر روستایی بزنند و به شما گزارش بدهند که چکار کرده و خروجی آن چه بوده؟

نماینده چرام و کهگیلویه در جمع مردم روستای آرند گفت:آدم وقتی مواجه می شود با این موارد اصلا نگران می شود من دلم نمی خواست از آن اتاق بیرون بیایم.

وی افزود:والله ناراحت شدم,بنده نمی گویم گوشه و کنار نیست شاید ما خبر نداریم .

هاشمی پور گفت:دو اتاق برای این پیرزن ها که هیچ کس غیر خدا را ندارند ,بعضی فرزند دارند و بعضی کسی بالای سر دارند این ها را چه کسی باید به وضعیتش برسد.

وی با ناراحتی تاکید کرد:این پیرزن اگر با این وضعیت بمیرد قاتل نیستیم؟به خدا قسم قاتلیم!

نماینده کهگیلویه بزرگ به فرماندار چرام دستور ویژه داد که هر چه هزینه شد پرداخت می کنم و افتخار می کنم چرا که تنها چیزی که برای قبر قیامت می ماند همین است.

وی افزود;این تعریف و تمجیدها و سردار و امیرکبیرهاموقعی که رفتیم یعنی هیچ !

وی با خواندن شعری گفت:

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید

ورنه برسنگ مزارش آب پاشیدن چه سود!

۲۰۱۷۰۱۱۸_۱۲۵۸۲۴-۳۰۰x168 IMG-20170118-WA0117-300x169 یاری زاده علی ۲۰۱۷۰۱۱۹_۰۲۰۴۰۲

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت