پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1401 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 120666

رزمایش دفاعی امنیتی الی بیت المقدس در کهگیلویه برگزار شد

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در سخنانی رویکرد و روحیه بسیجی را زمینه ساز قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست و گفت: ضرورت حفظ و تقویت این روحیه بسیجی و جهادی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب کمک بسزایی دارد.

صدای جنوب:

خبرنگار: حمیده تابش نژاد/

با هدف ارتقا توان رزمی و آمادگی بسیجیان شهرستان رزمایش الی بیت المقدس، برگزار شد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در سخنانی رویکرد و روحیه بسیجی را زمینه ساز قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست و گفت: ضرورت حفظ و تقویت این روحیه بسیجی و جهادی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب کمک بسزایی دارد.

سید عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیجی موجب شده است جمهوری اسلامی ایران در زمینه های دفاعی و نظامی یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان و منطقه باشد افزود: دشمن این موضوع را درک کرده و در موضع ضعف قرار گرفته سعی دارد از طریق بکارگیری حربه های نظیر جنگ نرم به مقابله با جمهوری اسلامی ایران بپردازد که ضرورت دارد همه بسیجیان، فعالان و دغدغه مندان ضمن بصیرت و هوشیاری کامل با اقداماتی همچون جهاد تبیین نسبت معرفی دستاوردهای چشمگیر نظام و انقلاب و همچنین شرایط کنونی کشور این توطئه شوم را نیز مثل سایر اقدامات پوچ دشمنان خنثی نمایند.

وی تصریح کرد:بسیج را از اول تا امروز در میدان عمل دیده‌ایم؛ در عرصه‌های مختلف در دفاع مقدس، در سازندگی، در فناوری‌های پیشرفته، از سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی تا انرژی هسته‌ای اینها کار بسیج است.

موسوی خاطرنشان کرد: خود نیز در هر سنگری خدمت کنم، افتخارم این است که یک بسیجی ام، بسیج یک اندیشه است، یک فکر است، یک منطق است، یک منظومه‌ی فکری است.

وی اضافه کرد: در طرح هدفمندی یارانه ها و اصلاح رویه پرداختی نیز هدف دولت حذف واسطه ها و پرداخت یارانه به مردم است که در نهایت یارانه پرداختی بجای آنکه به واسطه ها پرداخت شود مستقیما خود مردم پرداخت خواهد شد.

موسوی در ادامه گفت: بسیاری از اقتصاددانان صاحب نظر کشور بر این باور هستندکه این اقدام دولت باید اجرایی می‌شد و تنها دولتی که شجاعتی داشته و به مردم قول داده است و به قول خود نیز عمل می کند دولت آقای رئیسی است چرا که دولت‌های قبل جرات و شهامت اجرای این طرح را نداشته اند.

مقام ارشد اجرایی دولت کهگیلویه افزود: دولت سیزدهم به دنبال تحقق مردمی‌سازی یارانه‌ها و عدالت است و طبیعی است که در این میان اقلیتی که اصلاح نظام یارانه‌ها به ضرر آن‌هاست با دروغ‌پردازی مقابل این تصمیم درست بایستند و جنجال کنند.

موسوی ادامه داد: مردم باید در این میان هوشیار باشند و در دام دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه گرفتار نشوند.

وی ابراز کرد: بحث اصلاح نظام یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی تصمیم بزرگی بود که دولت به نفع مردم، محرومان و اقتصاد کشور گرفت، دولت تلاش می‌کند رانت خواری‌ها کنار گذاشته شود و باید با همکاری آحاد مردم به نتیجه مطلوب برسد تا رشد اقتصادی نیز محقق شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: در دولت انقلابی و مردمی، بنده هم بعنوان یک بسیجی خادم مردم هستم، و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه بسیج نمی دانم و خود را خادم ملت می دانیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت